دوربین

وان‌پلاس جزئیات تغییرات آینده دوربین گوشی‌های خود را منتشر کرد

وان‌پلاس رویداد Open Ears Forum را در نیویورک برگزار کرد. این نشست اساسا به این دلیل صورت گرفت تا به نظریات هواداران درباره نحوه ارتقای محصولات فعلی و آینده این شرکت بیشتر توجه شود. این رویداد این‌بار مختص به دوربین و ضبط ویدیویی بود. پس از کمی توجه، این شرکت لیست کارهایی را که باید انجام دهند، منتشر کرد.

اولویت اول وان‌پلاس این است که نوردهی، تعادل سفیدی و همچنین تعادل سایر رنگ‌ها را در هر سه دوربین (اصلی، فوق وسیع و تله) گوشی‌های خود بهبود بخشد. این مهم باعث می‌شود تا بتوان قابلیت‌هایی مانند: برابری لنزها (پشتیبانی از وضوح 4K در تمامی دوربین‌ها)، توانایی جابه‌جایی بین آن‌ها در هنگام ضبط و همچنین استفاده همزمان از دو دوربین ( وسیع + فوق وسیع و یا عقب + جلو) را در گوشی‌های این شرکت اعمال کرد.

برخی از این قابلیت‌ها به‌زودی طی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارایه خواهند شد. سایر ویژگی‌ها را نیز نمی‌توان بر روی سخت‌افزارهای کنونی پیاده کرد. به‌عنوان‌مثال: برخی از دوربین‌ها نمی‌توانند ویدیوهای 4K را ضبط کنند. به‌هرحال، وان‌پلاس سعی دارد تا این قابلیت را در دستگاه‌های آینده خود جای دهد.

دوربین

در کنار تعدیل تنظیمات خودکار هر سه دوربین، باید انتظار داشته باشیم که رنگ پوست در تصاویر و ویدیوهای ضبط‌شده بهتر شود، ویرایشگر ویدیوی گالری به ابزار درجه‌بندی رنگ مجهز شده و همچنین از LUT نیز پشتیبانی به عمل آید.

در رابطه با گوشی‌های هوشمند سال 2020 این شرکت باید بگوییم که وان‌پلاس در حال کار بر روی پنینگ روان‌تر (نوعی تکنیک عکاسی که متحرک بودن سوژه را نشان می‌دهد)، شاتری سریع‌تر و بهبود فوکوس خودکار است. در آینده نیز قابلیت‌هایی مانند: پایداری Super در وضوح 4K، بزرگنمایی ویدیوهای تایم‌لپس، حالت شب (Night mode) برای ویدیوها و نیز افزایش طول ویدیوهای 4K، مورد تحقیق و پژوهش قرار خواهند گرفت.

شما می‌توانید از طریق این لینک به نسخه کامل لیست کارهای وان‌پلاس دسترسی داشته و همچنین از نظر این شرکت درباره اینکه چرا اولویت‌های خود را این چنین ترتیب داده، آگاه شوید (برخی از ویژگی‌ها مانند Pro mode، در اولویت‌های بعدی قرار گرفته‌اند).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH