تصاویر مربوط به ماکت‌های اسمارت‌فون هواوی P40 پرمیوم منتشر شد

پیش‌تر توئیت منتشر شده توسط شخصی با شناسه Evleaks@، آخرین خبر پیرامون اسمارت‌فون هواوی P40 پرو به‌شمار می‌رفت. در این توئیت، تصویری از گوشی با رنگ سبز نعنایی منتشر شد. همچنین اوایل هفته گذشته شاهد انتشار تصاویر زنده این گوشی در محافل عمومی بودیم. امروز نیز مجموعه‌ای از تصاویر ظاهرا رسمی توسط شخصی با نام Waqar Khan منتشر شده است. این شخص در کنار انتشار تصاویر گوشی بر اساس اطلاعات لو رفته و شایعات اخیر، اقدام به تولید یک ویدیوی تریلر برای ماکت هواوی P40 پرو نموده است.

بر اساس تصاویر لو رفته ظاهرا گوشی پرچم‌دار آینده هواوی مجهز به نمایشگر آمولد با 4 لبه خمیده، اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و حفره دوربین سلفی دوگانه بر روی صفحه‌نمایش خواهد بود. این گوشی‌ ظاهرا از مشخصه منحصربه‌فرد هواوی یعنی دکمه پاور قرمز رنگ و دوربین با برند لایکا بهره خواهد برد.

در باور عمومی، اسمارت‌فون‌های سری P هواوی به‌عنوان پرچم‌داران کمپانی با توانایی فوق‌العاده در زمینه عکاسی شناخته شده‌اند. بر اساس پیش‌بینی‌ها پیکره‌بندی دوربین قدرتمند پرچم‌دار هواوی احتمالا رقابت شدیدی با دوربین پرچم‌دار گلکسی S20 اولترا سامسونگ خواهد داشت. انتظار می‌رود که هندست سامسونگی با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 10 برابری معرفی شود. شایعات نشان می‌دهند که هواوی 3 مدل هندست پیشرفته را عرضه خواهد کرد که یکی از آن‌ها محصول جدیدی موسوم به “پرمیوم” است. شایعات مطرح شده از به‌کارگیری 5 دوربین اصلی در این اسمارت‌فون حکایت دارند.

تصاویر منتشر شده توسط Waqar Khan

پیرو شایعات و تصاویر رسمی پیش‌تر لو رفته انتظار می‌رود که هواوی P40 پرو با پیکره‌بندی دوربین چهارگانه روانه بازار شود؛ در حالی‌که ورژن پرمیوم از ماژول دوربین پنج‌گانه بهره خواهد برد. بنابراین با وجود انتشار تصاویر ویدیویی تحت عنوان “P40 پرو”، به بیان دقیق‌تر این تصاویر متعلق به اسمارت‌فون P40 پرمیوم هستند.

تصاویر هندست‌های هواوی P40 پرو پرمیوم ادیشن و هواوی P40 پرو

بر اساس پیش‌بینی‌ها دستگاه‌های سری P40 هواوی همانند گوشی میت 30 پرو با تراشه کایرین 990 روانه بازار خواهند شد. این تراشه بر پایه فرآیند 7 نانومتری تولید می‌شود. پیش‌تر دولت آمریکا قصد داشت محدودیت‌های اعمال شده علیه هواوی را تشدید نماید؛ اما علیرغم این موضوع کسب‌وکارهای آمریکایی و پنتاگون، دولت ترامپ را وادار به عقب‌نشینی کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH