آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با موتورولا موتو جی 8

تصاویری از رندر‌های اسمارتفون جدید موتورولا با نام موتو جی 8 (Moto G8) به بیرون درز کرده‌اند که اطلاعات خوبی را از این تلفن در اختیار ما قرار می‌دهند. لازم به ذکر است که اسمارتفون‌های موتو جی 8 پلاس (Moto G8 Plus) و موتو جی 8 پلی (Moto G8 Play) از ماه‌ها پیش به بازار عرضه شده‌اند، اما هنوز هیچ اثری از مدل اصلی، یعنی موتو جی 8 در ویترین فروشگاه‌ها مشاهده نمی‌شود. با مشاهده این رندر‌ها متوجه می‌شوید که این تلفن از همان زبان طراحی هم‌خانواده‌های خود بهره می‌گیرد.

موتورولا موتو جی 8

طبق شایعات، این تلفن از یک دوربین سه‌گانه با لنز‌های 16 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل برای دوربین الترا‌واید و یک لنز 2 مگاپیکسل ماکرو استفاده خواهد کرد. حلقه چهارم در این مجموعه یک دوربین نیست و به عنوان یک سیستم فوکوس خودکار عمل می‌کند. درون لوگوی موتورولا نیز یک سنسور اثرانگشت برای بازکردن قفل تلفن تعبیه شده است.

در بخش جلوی موتو جی 8 انتظار داریم که یک نمایشگر 6.39 اینچی با رزولوشن +720p وجود داشته باشد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسل هم درون حفره پانچ شده صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد. این تلفن به عنوان اولین هندست سری G موتورولا به جای استفاده از شکاف قطره‌ای (مدل‌های جی 8 پلاس و پلی) از حفره پانچ شده استفاده خواهد کرد.

موتورولا موتو جی 8

توجه داشته باشید که در رندر‌های قبلی از شکاف قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی استفاده شده بود. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز همانند مدل‌های قبلی در بخش بالایی تلفن تعبیه شده است. هنوز مشخص نیست که موتو جی 8 از بلندگو‌های استریو بهره خواهد برد یا خیر. برخی دیگر از شایعات نشان می‌دهند که تلفن جدید موتورولا از تراشه اسنپدراگون 665 و باتری 4000 میلی‌آمپری با شارژ 10 وات استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود که موتو جی 8 موتورولا به همراه مدل پاور در کنفرانس MWC 2020 شهر بارسلون در تاریخ 23 فوریه (4 اسفند) معرفی شود. هم‌چنین، احتمال می‌دهیم که موتورولا در این رویداد از یک پرچمدار جدید دیگر هم رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH