عملکرد نه‌چندان خوب دوربین شیائومی ردمی نوت 8 پرو در بررسی‌های DxOMark

وب‌سایت DxOMark امتیاز دوربین ردمی نوت 8 پرو را اعلام کرد. شرکت شیائومی با معرفی اسمارتفون جدید ردمی نوت 8 پرو موفق شد مشتریان زیادی را به دست آورد. این تلفن با قیمتی مناسب یک سخت‌افزار قدرتمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ردمی نوت 8 پرو از یک مجموعه دوربین چهارگانه بهره می‌گیرد. این مجموعه شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسل، یک ماژول الترا‌واید 8 مگاپیکسل و دو سنسور 2 مگاپیکسل برای تصویربرداری ماکرو و داده‌های عمقی تصاویر است.

با وجود این که در ظاهر با یک دوربین قدرتمند مواجه هستیم، اما بررسی‌های وب‌سایت DxOMark باعث شدند که دید ما نسبت به اعداد و ارقام عوض شوند. دوربین ردمی نوت 8 پرو با کسب 84 امتیاز در تست‌ها دقیقا همانند اسمارتفون‌های بلک شارک 2 و ال‌جی V30 ظاهر شده است.

امتیاز دوربین ردمی نوت 8 پرو

جدیدترین پرچمدار برند ردمی 87 امتیاز در بخش عکاسی و 78 امتیاز در بخش فیلمبرداری کسب کرده است. عملکرد فوکوس خودکار دوربین اصلی به همراه میزان اکسپوژر و ایزولیشن عناصر در تصاویر پرتره مورد تحسین کارشناسان قرار گرفت. اما با این حال، در تصاویر ثبت شده محدوده داینامیکی خوبی مشاهده نشده و فوکوس خودکار نیز کمی کند عمل می‌کند.

ردمی نوت 8 پرو عمده‌ترین ضعف را در بخش جزییات تصویر و محدوده داینامیکی از دست داده است. عدم وجود دوربین تله‌فوتو نیز باعث شد تا امتیاز دوربین تلفن جدید ردمی در بخش بزرگنمایی کم شود. عکاسی در محیط‌های کم‌نور هم از جمله مواردیست که کارشناسان DxOMark را ناامید کرد.

امتیاز دوربین ردمی نوت 8 پرو

در بخش فیلمبرداری این تلفن نیز قابلیت فوکوس خودکار عملکرد خوبی ندارد و نویز‌های زیادی در هنگام تصویربرداری با دامنه داینامیکی محدود مشاهده می‌شوند. به علاوه، سایه‌ای از رنگ نارنجی در هنگام فیلمبرداری در فضای داخلی دیده می‌شود.

شما مخاطبان گرامی می‌توانید بررسی کامل دوربین اسمارتفون ردمی نوت 8 پرو در وب‌سایت DxOMark را از این لینک مطالعه کنید. ما نیز با بررسی‌های خود متوجه شدیم که دوربین دستگاه در محیط‌های کم‌نور با توجه به قیمت آن از عملکرد خوبی برخوردار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH