پوکوفون X2 مجهز به یک نمایشگر 120 هرتزی خواهد بود

پوکو (POCO)، شرکتی که قبلا برند فرعی شیائومی بود، حالا یک و نیم سال بعد از معرفی پوکوفون F1 تصمیم دارد که دومین اسمارتفون خود یعنی پوکوفون X2 را روانه بازار کند. شیائومی اخیرا پوکو را به عنوان یک برند مستقل درآورد، و در واقع مدتی بعد از آن بود که این شرکت جدید اعلام کرد که گوشی هوشمند بعدی خود را در ماه فوریه معرفی خواهد کرد. حالا طبق آخرین توییت شرکت، پوکوفون X2، در تاریخ 4 فوریه در رویدادی در شهر دهلی‌نو هند رونمایی خواهد شد.

البته پوکو پیشاپیش به استقبال این رویداد رفته و وب‌سایتی را برای آن راه‌اندازی کرده که در آنجا به برخی از مشخصات اصلی اسمارتفون آینده خود اشاره کرده است. به گفته این وب‌سایت، پوکوفون X2 مجهز به نمایشگری با نرخ نوسازی بالا، خنک‌کننده مایع و یک سنسور اصلی سونی IMX 686 خواهد بود.

همچنین رندری از سیستم خنک‌کننده مایع هندست (تصویر زیر) در وب‌سایت مذکور نشان داده شده که ما را به این نتیجه می‌رساند پوکوفون X2 دارای یک چیدمان دوربین دوگانه با یک اسکنر اثرانگشت فیزیکی درست در زیر آن خواهد بود. با این‌حال، وجود یک جک هدفون در گوشه بالا سمت چپ، این تصور را در ما ایجاد می‌کند که تصویر زیر شاید رندر اصلاح‌شده پوکوفون F1 باشد، چراکه F1 هم یک جک هدفون در همان نقطه دارد.

از طرفی، رندر شارژ گوشی (تصویر زیر)، جک هدفون دیگری را در لبه پایین دستگاه نشان می‌دهد که تاحدودی تایید می‌کند که رندر بالا صرفا تلاشی برای مخفی نگه داشتن دیزاین پوکوفون X2 بوده است؛ مگر اینکه پوکو برنامه‌ دیگری برای جک هدفون گوشی در سر داشته باشد.

اما نکته مهم، تصویر لبه پایینی گوشی است که این حدس را در ما تقویت می‌کند که پوکوفون X2 در واقع همان ردمی K30 4G (که اواخر سال گذشته در چین معرفی شد) خواهد بود که حالا قرار است با برند پوکو عرضه شود.

اگر گمانه‌زنی‌های ما درباره پوکوفون X2 درست باشد، این گوشی مجهز به یک چیپست اسنپ‌دراگون 730G و رم و حافظه  ۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود. این گوشی همچنین از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۷ واتی بهره خواهد برد. البته باید بگوییم که پوکو هیچکدام از این موارد را تایید یا رد نکرده است.

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پوکوفون X2 تایید شد

ما حالا می‌توانیم تایید کنیم که پوکوفون X2 مجهز به نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این چیزی است که وب‌سایت اختصاص‌یافته به گوشی آن را اعلام کرده است.

به‌علاوه، وب‌سایت شرکت Flipkart صفحه‌ای را به معرفی پوکوفون X2 اختصاص داده که نشان می‌دهد این گوشی ظاهرا در انحصار Flipkart خواهد بود. این صفحه همچنین بیان کرده که فردا جزییات بیشتری را درباره اسمارتفون آینده پوکو ارایه خواهد کرد. ما نیز منتظر می‌مانیم تا در صورت انتشار اطلاعات جدید شما را در جریان آن بگذاریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH