اسمارتفون‌های سری هواوی پی 40 با قیمتی کم‌تر از مدل‌های قبلی به بازار عرضه می‌شوند

به گفته RODENT950، افشاگر معتبر حوزه محصولات دیجیتال، اسمارتفون‌های پرچمدار سری هواوی پی 40 (Huawei P40) با قیمتی ارزان‌تر از مدل‌های قبلی خود به بازار عرضه خواهند شد. شرکت هواوی تلفن پی 30 پرو را با قیمت 1000 یورو و مدل معمولی آن را با قیمت 800 یورو در سال گذشته میلادی روانه بازار کرد.

اما طبق گفته RODENT950، افشاگر مشهور و معتبر، قیمت‌ اسمارتفون‌های سری هواوی پی 40 از 600 یورو آغاز می‌شود که قیمت مدل پرو نیز به طبع 800 یورو خواهد بود. امسال یک مدل سوم هم به خانواده پرچمدار سری P با نام پی 40 پرو پریمیوم اضافه شده است که انتظار داریم این گوشی با قیمت 1000 یورو در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

این کاهش قیمت می‌تواند تا حدودی به دلیل عدم ارایه خدمات و نرم‌افزارهای گوگل برروی تلفن‌های جدید هواوی باشد، البته، این تلفن در بخش مشخصات فنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دوربین مدل پرو پریمیوم دارای زوم اپتیکال 10 برابری، مدل پرو با زوم 5 برابری و مدل معمولی با زوم 3 برابر به‌روز شده است.

انتظار داریم که هواوی با بهره‌گیری از سنسورهای جدید، لنز اصلی دستگاه را با کیفیت 52 مگاپیکسل و سنسور Quad Quad Bayer به مجموعه دوربین تلفن اضافه کند. البته، بعید به نظر می‌رسد که استفاده از صفحه‌نمایش خمیده منجر به ارزان شدن قیمت نهایی تلفن شود.

طبق گزارشات منتشر شده، شرکت گوگل حداکثر 40 دلار به ازای هر مجوز استفاده از خدمات و نرم‌افزارهایش برای فروش اسمارتفون‌ها در قاره اروپا دریافت می‌کند.

با این حال، انتظار می‌روید که قیمت اسمارتفون‌های سری سامسونگ گلکسی S20 افزایش یابد. باید منتظر ماند و دید که آیا ارزان بودن تلفن‌های جدید هواوی باعث می‌شود تا کاربران قید نرم‌افزارهایی مثل پلی‌استور و گوگل مپس را بزنند؟

اسمارتفون‌های جدید سری هواوی پی 40 در پایان ماه مارس و در شهر پاریس رونمایی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH