شیائومی می 10

اسمارتفون شیائومی می 10 پرو از فناوری شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می‌کند

بررسی‌های یک کاربر انجمن XDA نشان می‌دهند که اسمارتفون جدید شیائومی می 10 پرو از فناوری شارژ سریع 66 وات پشتیبانی خواهد کرد. جدیدترین نسخه رابط کاربری شرکت چینی شیائومی با نام MIUI 11 برای تمامی تلفن‌های پرچمدار این کمپانی منتشر شده است. یک کاربر انجمن XDA با نام kacskrz اطلاعاتی را درباره تلفن جدید شیائومی به دست آورده است که نشان می‌دهد مدل پرو هندست می 10 از فناوری شارژ سریع 66 وات (11 ولت 1 آمپر) پشتیبانی می‌کند. مطابق تاییدیه صادر شده در نوامبر سال گذشته میلادی هم انتظار داشتیم که باتری تلفن جدید شیائومی با سرعت بیشتری شارژ خواهد شد.

این تلفن با شماره مدل M2001J1C در اخبار و تاییدیه‌ها مشاهده شده است. یک مدل دیگر نیز با شماره M2001J1E وجود دارد که احتمال می‌دهیم مربوط به نسخه Explorer جدید باشد. به طور معمول، این نسخه به عنوان یک مدل پرو با رنگ روشن بدنه و بالاترین ظرفیت حافظه‌ معرفی می‌شود.

البته، باید به این نکته هم توجه کرد که تصاویر منتشر شده از تلفن می 10 پرو و شارژر آن نشان می‌دهند که در برچسب آداپتور شارژ این تلفن به جای عبارت 66W از کلمه 65W استفاده شده است.

به هرحال، شماره مدل M2001J2C نیز متعلق به نسخه معمولی می 10 بوده و طبق اخبار، این تلفن از استاندارد جدید شارژ بهره نمی‌گیرد. طبق شایعات منتشر شده، این نسخه از شارژ 40 وات پشتیبانی خواهد کرد. علاوه‌بر این، هردو مدل تلفن‌های جدید شیائومی از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. هرچند، هیچ چیزی در رابط کاربری MIUI 11 وجود ندارد که این خبر را به نوعی تایید کند. اما در این میان شایعاتی دیگر وجود دارند که از شارژ بی‌سیم 40 وات برای مدل پرو و 30 وات برای مدل معمولی خبر می‌دهند.

تنها خبر رسمی و تایید شده در رابطه با اسمارتفون‌های سری می 10 شیائومی، استفاده آن‌ها از تراشه اسنپدراگون 865 است. این خبر توسط شیائومی هم تایید شده و ما نیز از این موضوع آگاه هستیم. اما اخبار غیررسمی بیان می‌کنند که این گوشی‌ها از نمایشگر 90 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسل (هردو مدل) بهره خواهند گرفت.

پرچمداران جدید شیائومی در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) به صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH