پرچمدار آینده شیائومی با رم 16 گیگابایتی عرضه می‌شود

شرکت شیائومی به‌زودی از اسمارتفون‌های می 10 (Mi 10) و می 10 پرو (Mi 10 Pro) رونمایی خواهد کرد. طی هفته‌های گذشته نیز اخبار، شایعات و تصاویری از این تلفن به بیرون درز کرده‌اند. اما آخرین نشت اطلاعاتی درباره این تلفن، یک اسکرین‌شات از قسمت About منوی تنظیمات تلفن می 10 پرو بوده که توسط یک کاربر چینی منتشر شده است.

شیائومی می 10 پرو
برای بزرگنمایی برروی تصویر کلیک کنید.

این تصویر نشان می‌دهد که اسمارتفون جدید شیائومی دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. هم‌چنین، برخی دیگر از مشخصات فنی می 10 پرو نیز توجه ما را به خود جلب می‌کنند. لازم به ذکر است که تاکنون هیچ تلفن هوشمندی با 16 گیگابایت حافظه رم معرفی و عرضه نشده و فقط تعداد محدودی از تلفن‌ها با 12 گیگابایت رم روانه بازار شده‌اند. اگر این تصویر واقعی بوده و جعلی نباشد، شیائومی یک انقلاب جدید در بین تلفن‌های هوشمند به وجود آورده است.

سایر مشخصات فنی موجود در تصویر منوی تلفن می 10 پرو نیز دور از انتظار ما نبودند؛ این تلفن از تراشه قدرتمند شرکت کوالکام با نام اسنپدراگون 865 استفاده می‌کند. یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس هم در جلوی دستگاه تعبیه شده است. البته، این نمایشگر نسبتا معمولی با نرخ رفرش 120 هرتز در بدنه می 10 پرو قرار می‌گیرد تا شیائومی روند رو به جلوی خود را از همین اوایل سال آغاز کند.

این تلفن از یک دوربین چهارگانه برای تصویربرداری و فیلمبرداری بهره می‌گیرد که به نظر می‌رسد قدرتمندترین عضو مجموعه دوربین یک سنسور 108 مگاپیکسل است. ما این سنسور را برروی تلفن‌های می نوت 10 و می نوت 10 پرو هم بررسی کرده‌ایم، اما سنسور مدل پرو عملکرد بهتری را در محیط‌های کم‌نور از خود نشان می‌دهد. باید منتظر ماند و دید که آیا شیائومی چنین عملکردی را برروی دوربین اسمارتفون‌های سری می 10 هم انجام خواهد داد یا خیر.

این تلفن به یک باتری با ظرفیت 5250 میلی‌آمپر مجهز شده است و شایعات قبلی هم نشان می‌دهند که این باتری از فناوری شارژ سریع 65 وات پشتیبانی خواهد کرد. این مسئله بدان معناست که احتمالا یک سلول بزرگ در باتری تعبیه می‌شود. ظرفیت باتری پرچمدار جدید شیائومی ظرف مدت 35 دقیقه به‌طور کامل پر می‌شود.

ناشناخته‌های زیادی درباره تلفن‌های شیائومی می 10 و می 10 پرو وجود دارد، اما حداقل هنوز می‌دانیم که این تلفن‌ها از تراشه اسنپدراگون 865 استفاده خواهند کرد. ما نیز همانند بسیاری از طرفداران برند شیائومی به دنبال اخبار و شایعات جدیدی درباره تلفن‌های جدید شیائومی هستیم تا شما مخاطبان گرامی را از آگاه و به‌روز نگه داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH