شرکت ال‌جی گزارش درآمد خود در سال 2019 را منتشر کرد؛ حکایت‌ها، سود‌ها و زیان‌ها

شرکت ال‌جی به تازگی گزارش مالی سال 2019 خود را منتشر و اعلام کرد به رکورد فروش 53 میلیارد دلاری رسیده است. سود عملیاتی این شرکت 2.07 میلیارد دلار بوده که 10 درصد نسبت به سال 2018 کاهش یافته است. ال‌جی با سرمایه‌گذاری‌های اضافی که در بخش بازاریابی و توسعه فناوری‌های جدید انجام داده، جزییات بیشتری از عملکرد مالی خود را تشریح می‌کند.

ال‌جی درآمد

بیشترین درآمد ال‌جی از بخش لوازم خانگی و راهکار‌های مربوط به آب و هوا (مانند کولر‌های گازی و…) به دست آمده است. یک سوم درآمد (18.29 میلیارد دلار) ال‌جی از این بخش بوده و بیشترین سود عملیاتی (1.7 میلیارد دلار) هم توسط همین بخش برای کره‌ای‌ها به ارمغان آمده است. بخش لوازم خانگی و راهکار‌های مربوط به آب و هوا رکورد‌های کل شرکت را در هردو بخش درآمد و سود عملیاتی در سال پیش جابه‌جا کرده تا درآمد این شرکت افزایش یابد.

ال‌جی درآمد

ال‌جی در سه‌ماهه آخر سال میلادی موفق شد تا 3.92 میلیارد دلار درآمد (7 درصد افزایش) و 103.86 میلیارد دلار سود عملیاتی (8.8 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال) کسب کند. این میزان درآمد یک رکورد جدید برای ال‌جی در سه‌ماهه آخر سال محسوب می‌شود. درآمد ال‌جی به دلیل افزایش میزان تقاضاها در بازار آمریکای شمالی و اروپا روند روبه رشدی داشته است.

ال‌جی درآمد

بخش موبایل ال‌جی هنوز هم درحال تلاش برای افزایش درآمد خود است. درآمد سالانه 5.07 میلیارد دلاری این بخش باعث شد تا ضرر 858.34 میلیون دلاری به آن وارد شود. این کاهش درآمد و زیان مالی به دلیل هزینه‌های بالای بازاریابی بوده و لازم است که پرچمداران جدید ال‌جی این بخش را متحول کنند.

ال‌جی درآمد

ال‌جی تمام عزم خود را برای افزایش درآمد بخش موبایل در سال 2020 جزم کرده است. این شرکت قصد دارد با کاهش هزینه‌های خود و فروش اسمارتفون‌های 5G میان‌رده و پرچمدار درآمدش را افزایش دهد.

بخش محصولات سرگرمی خانگی ال‌جی با فروش 13.73 میلیارد دلاری دستگاه‌هایش موفق شد که سود عملیاتی خود را به 833 میلیون دلار برساند. این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدون تغییر باقی مانده است.

بخش Vehicle Component این شرکت هم شایستگی خود را به خوبی نشان داده است. این واحد با کسب درآمد 4.65 میلیاردی موفق شد که درآمد خود را نسبت به سال 2018 حدود 27 درصد افزایش دهد. این میزان فروش سالانه یک رکورد جدید در تاریخ بخش Vehicle Component به شمار می‌رود. البته، این بخش نیز زیان 165.6 میلیون دلاری را برای کره‌ای‌ها به ارمغان آورده است، اما ال‌جی انتظار دارد که با سخت‌تر شدن قوانین زیست محیطی اروپا، تقاضاها برای خرید خودرو‌های برقی و هیبریدی در سال 2020 بیشتر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH