سامسونگ امسال گوشی‌های تاشو بیشتری می‌سازد

سامسونگ گزارش مالی سه ماهه چهارم سال 2019 خود را امروز منتشر کرد. علیرغم کاهش سود شرکت در این مدت، واحد موبایل آن عملکرد خوبی داشته است. سامسونگ در بخشی از گزارش، برنامه‌های خود را برای معرفی گوشی‌های تاشوی بیشتر در ادامه سال بیان کرده است. البته این موضوع با در نظر گرفتن برآورد شرکت مبنی بر فروش ۵ تا ۶ میلیون گوشی تاشو در سال 2020 جای چندان تعجبی ندارد.

دی‌جی کُه، مدیر اجرایی سامسونگ، قبلا تایید کرده بود که سامسونگ سال آینده فروش اسمارتفون‌های تاشوی خود را به‌ میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد داد.

گزارش مالی جدید، اهداف واحد موبایل سامسونگ برای سال 2020 را تمرکز بر روی گوشی‌های پرچمدار و تاشو عنوان کرده است. علاوه بر این، سامسونگ تصمیم دارد که اسمارتفون‌های رده‌بالای خود را با عرضه مدل‌های 5G بیشتر و معرفی طراحی‌های جدید برای هندست‌های تاشو متمایزتر کند. سامسونگ انتظار دارد که این دو محصول، کمک شایانی به ثابت ماندن درآمدهای شرکت بکنند.

ما اکنون گوشی تاشوی بعدی سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ را که در تاریخ 11 فوریه رونمایی خواهد شد، می‌شناسیم. این دستگاه از طراحی صدفی‌شکل‌ و یک نمایشگر شیشه فوق‌نازک با دوام بهبودیافته بهره خواهد برد. درباره سایر مشخصات گوشی می‌توان به چیپست اسنپ‌دراگون +855، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH