موتو G Stylus گوشی مجهز به قلم موتورولا در راه است

گوشی‌های سری G موتورولا، موفق‌ترین سری این شرکت و در واقع موتور محرکه آن در طول سال‌های اخیر بوده‌اند. در حالیکه انتظار می‌رود موتورولا نخستین پرچمدار واقعی خود یعنی اج پلاس (+Edge) را به‌زودی معرفی کند، در ماه‌های آینده شاهد اضافه شدن اعضای جدیدی به خانواده G شرکت هم خواهیم بود.

حتما به خاطر دارید که قبلا شایعاتی درباره یک دستگاه استایلوس‌دار موتورولا وجود داشت. از آنجاییکه رندرهای آن، بلافاصله بعد از افشا شدن اج پلاس لو رفتند، خیلی‌ها فکر کردند که این دستگاه استایلوس‌دار همان اج پلاس است، اما در واقع این‌گونه نبود. به‌لطف افشاگری‌های شخصی به نام ایوان بلاس (evleaks@) معلوم شد که نام این گوشی، موتو G Stylus است.

موتورولا قبلا گوشی‌های موتو G8 پلاس و موتو G8 پلی را به‌طور رسمی معرفی کرده و حالا ما انتظار داریم که اعضای جدید خانواده G یعنی موتو G8 و G8 پاور را هم در ماه فوریه امسال در کنگره جهانی موبایل رونمایی کند. موتو G Stylus هم ممکن است به جمع آن‌ها ملحق گردد.

طبق اسناد FCC، موتو G Stylus دارای اسم رمز +sofia و شماره کد XT2043-4 بوده و آنجاییکه اسم رمز موتو G8 پاور هم sofiar است، شاید G Stylus صرفا نسخه‌ای از G8 پاور باشد و این دو دستگاه به‌جز در مورد استایلوس مشخصات یکسانی داشته باشند.

موتو G8 پاور مجهز به یک نمایشگر ۶.۳۶ اینچی +FHD، چیپست اسنپ‌دراگون 665، رم و حافظه ۴/۶۴ گیگابایتی، چیدمان دوربین چهارگانه در پشت (با دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی)، یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۸ واتی خواهد بود و از همان روز اول اندروید 10 را بر روی خود خواهد داشت.

1 در مورد “موتو G Stylus گوشی مجهز به قلم موتورولا در راه است”

  1. پیشنهادی در رابطه با برقراری سیگنال دزدگیر به گوشی موبایل وجود دارد البته با رمز ایمیل ویا یک کد تعریف شده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH