انتشار اطلاعاتی جدید درباره دوربین پنج‌گانه پرچمدار 2020 سونی

انتظار داریم که شرکت سونی در رویداد MWC 2020 شهر بارسلون از اسمارتفون‌ پرچمدار 2020 خود رونمایی کند. شایعات نشان می‌دهند که ژاپنی‌ها در این رویداد از تلفن جدید اکسپریا 5 پلاس که از آن با نام اکسپریا 1.1 نیز یاد می‌شود، رونمایی کنند.

سونی هیچ جزییاتی درباره تلفن‌های جدید خود منتشر و اعلام نکرده است، اما تصاویری از رندر‌های اسمارتفون اکسپریا 5 پلاس در اوایل ماه جاری به بیرون درز کردند که طراحی تلفن را با دو بلندگو در جلو و پنج دوربین در عقب به ما نشان دادند.

پرچمدار 2020 سونی
رندر اکسپریا 5 پلاس

تاکنون نیز اطلاعاتی درباره سنسور‌های دوربین پنج‌گانه پرچمدار 2020 سونی منتشر نشده بود، اما امروز، خبرهایی درباره دوربین اکسپریا 5 پلاس به دست ما رسیده است. در این دوربین، یک سنسور 64 مگاپیکسل، یک لنز پریسکوپ و دو ماژول 12 مگاپیکسل (یک سنسور با ابعاد 1.5/1 اینچ و یک لنز التراواید) قرار گرفته‌اند. یک سنسور مدت پرواز یا همان ToF با کیفیت 2 مگاپیکسل نیز در مجموعه دوربین تلفن جدید سونی تعبیه خواهد شد.

ما تصور می‌کنیم که سنسور 64 مگاپیکسل برای تصویربرداری در مسافت‌های کوتاه به کار می‌رود، بنابراین، لنز پریسکوپی مجموعه دوربین وظیفه بزرگنمایی تصاویر تا 5 برابر یا بیشتر را برعهده خواهد داشت.

پرچمدار 2020 سونی

مطابق شایعات و اخبار غیررسمی که مدتی پیش منتشر شده‌اند، گوشی اکسپریا 1.1 (اکسپریا 5 پلاس) به تراشه اسنپدراگون 865 مجهز خواهد بود و از اینترنت نسل پنجم موسوم به 5G هم پشتیبانی می‌کند.

درحال حاضر، جزییات بسیار کمی درباره تلفن جدید سونی منتشر می‌شوند، اما احتمال می‌رود که با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری رویداد MWC 2020 اخبار بیشتری را در این رابطه در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH