سامسونگ گلکسی S20

اسمارتفون‌های سری گلکسی S20 سامسونگ با هرسه لنز دوربین تصویربرداری می‌کنند

تنها یک هفته به معرفی اسمارتفون‌های پرچمدار سری سامسونگ گلکسی S20 باقی مانده است. شرکت سامسونگ در رویداد موسوم به Unpacked از این تلفن‌ها رونمایی خواهد کرد. به دلیل انتشار اخبار و شایعات، قبلا با مشخصات فنی تلفن‌های گلکسی S20 آشنا شده‌ایم. اما امروز یک خبر غیررسمی دیگر درباره دوربین تلفن‌های جدید سامسونگ به بیرون درز کرده است. طبق گزارش منتشر شده، دوربین هر سه اسمارتفون پرچمدار سامسونگ قادرند که با هر سه لنز اصلی، الترا‌واید و تله‌فوتو به صورت هم‌زمان عکسبرداری و فیلمبرداری کنند.

یک کاربر انجمن XDA با نام Max Weinbach اعلام کرده است که این قابلیت، “Quick Take” نام دارد و به کاربر اجازه می‌دهد که پس از گرفتن عکس یا فیلم توسط هر سه سنسور وارد اپ گالری شده و تصویر یا ویدیو موردپسند خود را انتخاب و آن را ذخیره کند.

این اولین باری نیست که شاهد ارایه چنین قابلیت‌هایی هستیم. ویژگی‌هایی مانند Triple Shot موجود در اسمارتفون ال‌جی V40 در سال 2018 ما را با این موضوع آشنا نگه داشته‌اند. اخیرا نیز برخی از کاربران توسط یک اپلیکیشن شخص ثالث با نام DoubleTake موفق شده‌اند که این قابلیت را برروی آیفون نیز پیاده کنند.

باتوجه به شایعات منتشر شده درباره تلفن‌های سامسونگ گلکسی S20، انتظار داریم که یک قابلیت دیگر با نام Single Take در نرم‌افزار دوربین تلفن به منظور ثبت تصاویر جداگانه توسط لنز‌ها و تبدیل کردن آن‌ها به ویدیو‌های کوتاه تعبیه شود. خبرهای بیشتری درباره پرچمداران جدید سامسونگ منتشر می‌شوند و ما نیز انتظار داریم که جهش بزرگی را در بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار آن‌ها شاهد باشیم. رویداد Unpacked سامسونگ سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH