شیائومی می 10

شیائومی Mi 10 احتمالا در تاریخ 14 فوریه معرفی خواهد شد

هیچ‌کدام از شایعات اخیر درباره سری شیائومی Mi 10 اشاره‌ای به تاریخ معرفی آن نکرده‌اند، اما حالا جزییات جدیدی در این‌باره منتشر شده است.

به گفته یک منبع آگاه، گوشی‌های Mi 10 و Mi 10 Pro (به‌ترتیب با شماره مدل J1J1 و J1J2)، در ابتدا قرار بود که در رویدادی در تاریخ 7 فوریه معرفی شوند، اما ظاهرا این رویداد در تاریخ 13 فوریه برگزار خواهد شد. با توجه به شرایط سختی که در اثر شیوع ویروس کرونا پیش آمده و همچنین بیانیه اخیر Luo Yuzhou، موسس و مدیر اجرایی بلک شارک، رویداد مذکور به احتمال زیاد فقط به صورت آنلاین خواهد بود.

این منبع، در مورد فروش دستگاه‌ها ادعا کرده که عرضه Mi 10 معمولی از تاریخ 14 فوریه آغاز خواهد شد، اما Mi 10 Pro ممکن است ابتدا از تاریخ 10 فوریه یک پیش‌سفارش با پیش‌پرداخت ۱۰۰ یوان چین داشته باشد و سپس فروش‌ آن‌ از تاریخ 18 فوریه آغاز گردد.

البته برخی از مشخصات این گوشی‌ها هنوز مشخص نیست. به نظر می‌رسد که اکثر افشاگری‌ها، بر روی وجود یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ بر روی هر دو هندست و یک دوربین اضافی بر روی مدل پرو توافق دارند. نسخه پرو احتمالا مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، چیپست اسنپ‌دراگون 865 و تا ۱۶ گیگابایت رم خواهد بود. به‌علاوه، یک باتری ۵۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی بر روی آن وجود خواهد داشت که با شارژ سریع ۶۶ واتی، در عرض فقط ۳۵ دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH