پوکو X2 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

گوشی پوکوفون F1 که در ماه آگوست سال 2018 معرفی گردید، به لطف سخت‌افزار‌ رده‌بالا و قیمت تهاجمی‌اش توانست فروش خوبی در بازار داشته باشد. حالا شرکت پوکو، بعد از یک و نیم سال، اسمارتفون دوم خود یعنی پوکو X2 را رونمایی کرده است.

پوکو X2، جانشین مستقیم پوکو F1 نیست، اما همانطور که انتظار می‌رفت برند دیگری از ردمی K30 است. پوکو X2 مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 730G و سه پیکره‌بندی حافظه ۶/۶۴، ۶/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت بوده و از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی RealityFlow با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و فناوری HDR 10 پشتیبانی می‌کند، بهره می‌برد. در گوشه بالا سمت راست نمایشگر هم یک حفره دانه‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربین‌های سلفی ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

در پشت پوکو X2 شاهد یک چیدمان دوربین چهارگانه هستیم که شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شود. این هندست همچنین از تصاویر RAW پشتیبانی می‌کند، می‌تواند ویدیوهای اسلوموشن 960FPS ضبط کند و دارای قابلیت VLOG Mode است.

پوکو X2 در لبه کناری خود یک اسکنر اثر انگشت دارد و انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پورت USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، IR Blaster ،VoWiFi ،Hi-Res Sound، پوشش آبگیر P2i و فناوری خنک‌کننده مایع که به‌گفته پوکو می‌تواند حرارت را ۳۰۰ درصد سریع‌تر پراکنده کند، اشاره کرد.

پوکو X2 در سه رنگ آبی، ارغوانی و قرمز عرضه خواهد شد. مدل پایه آن با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۵۹۹۹ روپیه (معادل ۲۲۵ دلار) قیمت‌گذاری شده و شما با پرداخت ۱۰۰۰ روپیه بیشتر (۱۵ دلار) می‌توانید حافظه آن را دو برابر کنید. بالاترین مدل آن نیز که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه دارد، ۱۹۹۹۹ روپیه (۲۸۰ دلار) قیمت خورده است.

پوکو X2 از تاریخ 11 فوریه در هند از طریق سایت Flipkart.com به فروش خواهد رفت و کسانی که آن را با استفاده از کارت اعتباری ICICI Bank خریداری کنند، مشمول ۱۰۰۰ روپیه (۱۵ دلار) تخفیف خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH