بخشی از مشخصات آیفون 6 منتشر شد؛ غرّش شیر بی‌یال و کوپال اپل!

iphone6

به‌نظر می‌رسد که یک‌شنبه‌ها تبدیل به روزی شده که در آن، اخبار پرچمدار بعدی اپل یعنی آیفون 6 منتشر می‌شود. پس از این‌که یک عکس، پنل جلویی آیفون بعدی کمپانی اپل را در معرض نمایش قرار داد، اکنون فردی ادعا می‌کند که اپل تصمیم دارد تا برای آیفون بعدی خود، همان دوربین 8 مگاپیکسلی مدل‌های قبلی را انتخاب نماید.

این خبر، نباید خیلی تکان دهنده باشد چراکه پیشتر خبری در ماه ژانویه از کشور چین منتشر شد که چنین ادعایی می‌کرد. این خبر تازه‌ نیز، از کشور چین با یک حساب کاربری در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و برخی از مشخصات دوربین پشتی آیفون 6 را فاش کرده است.

اول از همه، دوربینی که برروی آیفون بعدی کار گذاشته شده، دارای سنسور بزرگتری (1/2.6″) نسبت به سنسور  1/3″ آیفون 5s می‌باشد. همچنین برروی آیفون 6 از یک دیافراگم  f/2.0 استفاده شده تا این مدل در مقایسه با برادران قبلی خود، حرفی تازه برای گفتن داشته باشد. بزرگتر شدن اندازه‌ی دیافراگم، باعث می‌شود که آیفون بعدی در شرایط کم‌نور، عکاسی بهتری داشته باشد.

همچنین گزارش شده که دوربین پشتی آیفون 6، دارای OIS و یک لنز از جنس یاقوت کبود به اندازه‌ی 6P می‌باشد. این منبع می‌گوید که سنسور CMOS آیفون بعدی، توسط کمپانی سونی ساخته خواهد شد و بقیه اجزا، توسط ال‌جی و شارپ تولید می‌شوند.

بازهم نباید به این اطلاعات، خوشبین بود اما اگر فرض کنیم که این خبرها درست باشند، آیا آیفون 6 در بخش “عکس‌برداری” می‌تواند کاربران را مجاب کند تا یک آیفون جدید بخرند؟!

4 در مورد “بخشی از مشخصات آیفون 6 منتشر شد؛ غرّش شیر بی‌یال و کوپال اپل!”

  1. بیچاره طرفدارای اپل…چقد گناه دارن چن ساله از این تصاویر علمی تخیلی درباره ایفون بعدی میسازن اخرشم…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH