اختراع جدید وان‌پلاس در رابطه با مخفی شدن دوربین گوشی با یک سرپوش چرخان!

وان‌پلاس پیش‌تر قابلیت دوربین ناپدیدشونده را بر روی گوشی Concept One خود نمایش داده بود. حال یک طرح ثبت‌شده جدید در بانک اطلاعاتی طراحی جهانی سازمان WIPO شیوه احتمالی به‌کارگیری ویژگی‌های مشابه در گوشی‌های آینده را نشان داده است.

این طرح یک دوربین دایره‌مانند مشابه OnePlus 7T را نشان می‌دهد. به نظر نمی‌رسد که این طرح یک شیشه قابل‌ تنظیم باشد. در عوض این طراحی یک سرپوش دوربینی چرخان را نشان می‌دهد. به طرح‌های زیر نگاهی بیندازید. ردیف بالایی حالت بسته و ردیف پایینی حالت باز این پوشش دوربینی را نشان می‌دهند. خودکار یا دستی بودن باز و بسته کردن این پوشش هنوز مشخص نیست. 

به‌هرحال، در قسمت جلو گوشی هیچ دوربین سلفی قابل‌رؤیتی دیده نمی‌شود. این طرح همچنین قسمت‌های بالا، کناری و پایینی گوشی را نیز نشان می‌دهند، اما دوربین بیرون جهنده (pop-up) در هیچ‌کدام از این قسمت‌ها مشاهده نمی‌شود. این قضیه به یک دوربین در داخل نمایشگر اشاره دارد.

دوربین

این فناوری هنوز قابل بهره‌برداری نیست، اما احتمالا در چند سال آینده این طرح را در گوشی‌های هوشمند خواهیم دید. انتظار نداشته باشید که این نوع طراحی را در وان‌پلاس 8 مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH