مدیرعامل ردمی نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین شیائومی می 10 را منتشر کرد

لو ویبینگ، مدیرعامل برند ردمی و معاون شرکت شیائومی، نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین یک تلفن هوشمند (احتمالا شیائومی می 10 پرو) را منتشر و درباره آن گفت: “امروز پکن را برف فراگرفته، اما تلفن جدید در هر حال، فوق‌العاده عمل می‌کند.” این تصاویر با رزولوشن کامل منتشر نشده‌اند، اما محدوده زوم آن‌ها بسیار چشمگیر است.

منظور ویبینگ از تلفن جدید چه است؟ ما احتمال می‌دهیم که این دستگاه، شیائومی می 10 پرو (یا نسخه غیر پرو آن) باشد. دوربین اصلی تلفن جدید شیائومی یک سنسور 108 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. البته، شایعات معتبری درباره زوم دوربین اسمارتفون‌های سری می 10 منتشر نشده‌اند. به هرحال، تحلیل‌ها به ما می‌گویند که نمونه تصاویر منتشر شده توسط مدیرعامل ردمی، متعلق به هندست می 10 است.

انتظار می‌رود که دوربین این تلفن‌ها مانند سری می نوت 10 از زوم 5 برابری پشتیبانی کرده یا از یک ماژول دیگری استفاده کنند. هیچ جزییاتی هم در بخش اطلاعات تصویر منتشر شده وجود ندارد، بنابراین، نمی‌توان درباره این موضوع اظهارنظر دقیقی را ارایه کرد.

اسمارتفون ردمی K30 پرو نیز به زودی معرفی خواهد شد، اما شواهد نشان می‌دهند که دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی بوده و دوربین تله‌فوتو هم در آن وجود ندارد.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که شیائومی در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) از اسمارتفون‌های جدید سری می 10 رونمایی خواهد کرد. احتمال می‌دهیم که هندست ردمی K30 پرو هم در همین ماه معرفی شود. با نزدیک شدن به تاریخ معرفی تلفن‌های جدید شیائومی، اخبار و اطلاعات موثق‌تری درباره این تلفن‌ها منتشر می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH