هواوی میت Xs احتمالا از فناوری شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی خواهد کرد

گوشی تاشو هواوی میت Xs که به‌زودی معرفی خواهد شد، ممکن است از شارژ سریع ۶۵ واتی شرکت بهره ببرد. این گوشی اخیرا تاییدیه 3C با شماره مدل TAH-AN00m را دریافت کرده بود.

سازمان 3C چین، به فناوری‌های مرتبط با باتری دستگاه‌ها تاییدیه می‌دهد. وب‌سایت 3C، تا حدود زیادی تایید کرده که هواوی میت Xs از شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد و حالا جزییات بیشتری در این رابطه به بیرون درز پیدا کرده است.

یک افشاگر چینی، اطلاعات بیشتری را درباره شارژر ۶۵ واتی هواوی لو داده و گفته است که این شارژر با فناوری Super Charge هواوی کار خواهد کرد و ۹۲ گرم وزن خواهد داشت.

شارژر ۶۵ واتی هواوی میت Xs بسیار سبک‌تر از حد انتظار خواهد بود

گفته‌های این افشاگر بدین معنی است که شارژر ۶۵ واتی هواوی میت Xs، به میزان قابل‌توجهی سبک‌تر از شارژر ۶۵ واتی دیگر هواوی خواهد بود. شرکت چینی هم‌اکنون از یک شارژر ۶۵ واتی برای نوت‌بوک‌های میت‌بوک 13/14 2020 و همچنین گوشی‌های میت 30 و 30 پرو خود استفاده می‌کند. این شارژر ۱۶۰ گرم وزن دارد.

البته هواوی، میت Xs را به‌طور خیلی محدود در چین عرضه کرده است. این گوشی در واقع نسخه بهبودیافته میت X است و مدل بین‌المللی آن کمی متفاوت‌تر خواهد بود.

انتظار می‌رود که هواوی نسخه جهانی میت Xs را در رویداد MWC 2020 یا در ماه مارس معرفی کند. شاید بپرسید که چرا ماه مارس؟ خب باید بگوییم که سری پرچمدار هواوی P40 قرار است در اواخر مارس رونمایی گردد، بنابراین شرکت ممکن است که برنامه‌ای برای معرفی همه آن‌ها در این تاریخ داشته باشد.

هواوی میت Xs، در مقایسه با مدل اصلی، از یک پردازنده جدید و یک لولای بهبودیافته بهره خواهد برد. این نسخه، بهبودهایی را هم در بخش طراحی خواهد داشت. در داخل میت X از چیپست کایرین 980 استفاده شده بود، اما میت Xs با کایرین 990 عرضه خواهد شد و از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد.

البته میت Xs تغییر بزرگی در بخش طراحی نخواهد داشت و بسیار شبیه به میت X خواهد بود؛ مگر اینکه هواوی بخواهد تغییرات زیادی را در مدل بین‌المللی آن ایجاد کند.

هواوی میت X2 اخیرا در پتنتی رویت شده بود

یکی از پتنت‌های اخیر هواوی ظاهرا اشاره به میت X2 داشته است. این دستگاه شامل تغییرات عمده‌ای در بخش دوربین و نمایشگر خواهد بود؛ البته اگر دستگاه اشاره‌شده در پتنت، همان میت X2 باشد. این گوشی احتمالا در نیمه اول امسال معرفی نخواهد شد و شاید در سه ماهه چهارم سال رونمایی گردد.

انتظار می‌رود که میت Xs بلافاصله بعد از معرفی، در بازارهای جهانی عرضه شود. اما باید ببینیم که هواوی از چه نرم‌افزاری در داخل آن استفاده خواهد کرد. این شرکت هنوز تحت تحریم‌های آمریکاست و شاید مجبور شود که از سرویس موبایلی خودش (HMS) به جای سرویس‌های گوگل استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH