استقبال قابل توجه از پیش خرید گوشی هواوی Y9s

طرح پیش فروش هواوی Y9s 2019 از ۱۲ بهمن در ایران آغاز شد و در این طرح علاوه بر حضور در فروشگاه‌های منتخب، در سایت دیجی‌کالا نیز امکان خرید این گوشی از ساعت 10 صبح روز 16 بهمن وجود داشت و در رکوردی قابل توجه، در 36 دقیقه تمام ظرفیت در نظر گرفته شده برای فروش آنلاین وارد سبد خرید شد و ۱۵۰۰ دستگاه Y9s توسط مشتریان خریداری شد. خریدارانی که در این فروش ویژه شرکت کردند، یک هدست Huawei FreeLace به رایگان دریافت خواهند کرد.

تا پایان روز 16 بهمن پیش فروش 2019 Huawei Y9s در بیش از 180 فروشگاه‌ منتخب هواوی ادامه داشت و طبق آمارهای اعلام شده، بیش از ۳۰۰۰ گوشی نیز در فروشگاه‌ها پیش فروش شدند.

فرآیند تحویل گوشی‌ها نیز از ١٧ بهمن آغاز شده و کسانی که پیش خرید را انجام دادند، با ارائه رسید مربوطه و پرداخت هزینه، گوشی هواوی Y9s را به همراه هدیه ویژه‌اش (یک دستگاه هدست FreeLace) تحویل گرفتند.

هدست هواوی FreeLace با قیمتی حدود یک میلیون تومان، دیگر محصول جدید هواوی در ایران است که در حال حاضر به صورت جداگانه در بازار قابل خرید نیست و صرفا به خریداران در این طرح ویژه فروش اعطا شد.

گوشی Huawei Y9s محصول جدید هواوی در بازار ایران است که تجربه‌ متفاوتی از یک گوشی هوشمند را ارائه می‌کند. ویژگی‌هایی مانند صفحه‌نمایش بی‌حاشیه، دوربین پاپ‌آپ، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی و قیمت مناسب این محصول را تبدیل به یک گوشی هوشمند جذاب کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH