سامسونگ یک ویدیوی کوتاه برای تبلیغ گلکسی زد فلیپ منتشر کرد

رویداد بزرگ سامسونگ فردا برگزار می‌شود و حالا این شرکت کره‌ای قبل از معرفی دومین گوشی تاشو خود یعنی گلکسی زد فلیپ تصمیم گرفته است که یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه درباره آن منتشر کند. این ویدیو دیشب در جریان مراسم جایزه اسکار پخش شد.

ویدیوی تبلیغاتی، گلکسی زد فلیپ را از زوایای مختلف به ما نشان می‌دهد و تمرکز آن بیشتر بر روی قابلیت‌های دوربین و چت ویدیویی گوشی است. در طول ویدیو، زد فلیپ را بیشتر در حالت نشسته با زاویه ۹۰ درجه و با تاکید بر المان‌های سازگارشده رابط کاربری‌اش می‌بینیم که محتواها را بر روی نیمه بالا و کنترل‌ها بر روی نیمه پایین نمایشگر نشان می‌دهد.

 

سامسونگ در طول تبلیغ با گفتن اینکه “the crease at the center of the main screen is a natural characteristic of the screen” صراحتا چین‌خوردگی‌های وسط نمایشگر زد فلیپ را تصدیق می‌کند. ما همچنین نمایشگر ثانویه ۱ اینچی گوشی را می‌بینیم که در حقیقت یک پنل رنگی است و می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها، تماس‌ها و تاریخ و زمان را نشان دهد.

ویدیو همچنین با نشان دادن برنامه تماس تصویری گوگل Duo بر روی گلکسی زد فلیپ، تایید می‌کند که این برنامه بر روی گوشی ارایه خواهد شد. انتظار می‌رود که سامسونگ، Duo را در اپلیکیشن پیام‌رسان خودش ادغام کند. شایع شده است که این اپلیکیشن بر پایه شکل جدیدی از پیام‌رسانی ویدیویی که از فناوری خدمات ارتباطی غنی (RCS) بهره می‌برد کار خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH