پوستر رسمی و نتایج بنچمارک شیائومی Mi 10 منتشر شد

در حالیکه معرفی جهانی شیائومی Mi 10 در تاریخ 23 فوریه اتفاق خواهد افتاد، اما عرضه اولیه آن در بازار چین، این هفته از تاریخ 13 فوریه آغاز خواهد شد. شیائومی حساب ویژه‌ای بر روی این گوشی پرچمدار خود باز کرده و تابه‌حال افشاگری‌های زیادی درباره آن صورت گرفته که اطلاعات زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهند.

ما یک پوستر رسمی از Mi 10 در اختیار داریم که آن را در رنگ‌های صورتی و آبی نشان می‌دهد. در تصویر می‌توانیم شیشه خمیده جلو را با حاشیه‌های نازک و حفره هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ آن ببینیم. در پشت هندست هم چهار دوربین با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل وجود دارد.

ما همچنین نتایج تست‌های گیک‌بنچ 5.0 و GFXBench را داریم که توانایی‌های چیپست اسنپ‌دراگون 865 را نشان می‌دهند. گوشی Mi 10 در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک اول به ترتیب امتیازهای ۹۳۴ و ۳۴۶۴ را کسب کرده است. همانطور که انتظار می‌رفت، این اعداد بالاتر از نتایج تراشه‌های رقیب مانند کایرین 990 5G و اگزینوس 9825 هستند و همچنین بهبود قابل‌توجهی را نسبت به نسل چیپست‌های اسنپ‌دراگون 855 نشان می‌دهند.

بنچمارک GFXBench هم نتایج مشابهی را نشان می‌دهد و شاهد هستیم که اسنپ‌دراگون 865 در همه دسته‌بندی‌ها بالاتر از بقیه تراشه‌ها قرار دارد.

شیائومی همچنین تصویری از جزییات پردازنده Kryo 585 و پردازنده گرافیکی آدرنو 650 منتشر کرده که نشان می‌دهد هر کدام از آن‌ها، افزایش عملکرد ۲۵ درصدی را نسبت به نسل قبلی چیپست‌های اسنپ‌دراگون ارایه می‌کنند. ما ضمنا از افشاگری‌های قبلی می‌دانیم که گوشی Mi 10، دارای ۱۶ گیگابایت رم LPDDR 5 و حافظه UFS 3.0 است.

چانگ چنگ (Chang Cheng)، نایب‌رییس شیائومی، برای اینکه قدرت UFS 3.0 را نشان دهد، در ویدیویی گوشی‌های Mi 10 Pro و هواوی میت 30 پرو 5G را در انتقال یک فایل ۱۰ گیگابایتی تست کرده است. Mi 10 Pro این کار را در عرض فقط ۲۲ ثانیه و با سرعت بین ۴۲۰ تا ۵۰۰ مگابایت‌برثانیه انجام داد. نکته جالب دیگر درباره Mi 10 و Mi 10 Pro اینکه هر دوی آن‌ها از جدیدترین استاندارد Wi-Fi 6 پشتیبانی خواهند کرد.

از آنجاییکه بنچمارک‌های ترکیبی همیشه قابل کاربرد برای عملکرد واقعی دستگاه نیستند، شیائومی تصمیم گرفت تا قدرت Mi 10 را با یک روش‌ غیرعادی هم تست کند؛ یعنی با حل مکعب روبیک.

یوشنگ دو (Yusheng Du) که جزو نفرات برتر حل مکعب روبیک دنیاست، این مکعب را در عرض ۶.۴۷ ثانیه حل کرد، اما Mi 10 آن را فقط در عرض ۱.۴۳ ثانیه حل نمود. گوشی Mi 10 مطمئنا یک اسمارت‌فون جذاب خواهد بود و ما از همین حالا برای معرفی آن لحظه‌شماری می‌کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH