کمپانی TCL کماکان در کنگره جهانی موبایل سال 2020 شرکت خواهد کرد

تنها چند ساعت پس از اعلام تصمیم کمپانی سونی برای کناره‌گیری از رویداد MWC 2020 در اواخر ماه جاری، اکنون شرکت TCL نیز اعلام کرده که کنفرانس مطبوعاتی برنامه‌ریزی شده خود برای روز شنبه 22 فوریه را لغو نموده است.

TCL با انتشار بیانیه‌ای در اوایل وقت امروز اعلام کرد که این تصمیم با توجه به “نگرانی‌های بهداشتی جامعه جهانی در زمینه شیوع ویروس کرونا” اتخاذ شده است. این کمپانی حفاظت از سلامت کارکنان، مشتریان، فعالان رسانه‌ای و مهمانان را در اولویت قرار داده است.

با این‌حال TCL برخلاف کمپانی‌های ال‌جی و آمازون از رویداد MWC 2020 به‌طور کامل کناره‌گیری نکرده است. کمپانی چینی کماکان قصد دارد تا در جریان این مراسم از جدیدترین دستگاه‌های موبایل خود رونمایی کند. بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این گجت‌ها در حد فاصل روزهای 24 تا 27 فوریه رونمایی خواهند شد.

تاکنون پیرامون سورپرایزهای احتمالی TCL برای رویداد شهر بارسلونا جزئیات محدودی اعلام شده است؛ اما سوابق تاریخی نشان می‌دهند که در جریان این رویداد احتمالا از اسمارت‌فون‌های تاشوی جدید کمپانی رونمایی می‌شود. با این‌حال بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا کمپانی این‌بار قصد عرضه هندست‌های مذکور را دارد یا خیر.

بعلاوه کمپانی TCL در زمینه تولید اسمارت‌فون‌های برند آلکاتل و بلک‌بری فعالیت می‌کند. بی‌تردید آلکاتل یکی از شرکت‌کنندگان رویداد MWC در کشور اسپانیا به‌شمار می‌رود؛ اما در جریان این مراسم از دستگاه‌های جدید بلک‌بری رونمایی نخواهد شد؛ چرا که TCL مشغول پایان دادن به توافقنامه همکاری خود با این برند است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH