به‌روزرسانی جدید گلکسی S10

کاهش بی‌سابقه قیمت گوشی‌های گلکسی S10 سامسونگ بعد از معرفی سری گلکسی S20

سامسونگ دیشب از گوشی‌های گلکسی S20 ،S20 پلاس و S20 اولترا رونمایی کرد. حالا سوال اینجاست که با معرفی دستگاه‌های جدید، قیمت هندست‌های خانواده گلکسی S10 چگونه خواهد بود؟ خب باید بگوییم که ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته که در چنین شرایطی، از استراتژی همیشگی اپل تقلید کند.

گوشی‌های گلکسی S10 حالا رسما ۱۵۰ دلار ارزان‌تر شده‌اند و خبر خوشحال‌کننده‌تر اینکه این کاهش قیمت‌ها، دائمی خواهند بود.

 

بنابراین شما از همین حالا می‌توانید گلکسی S10e را به قیمت فقط ۵۹۹ دلار و S10 و S10 پلاس را هم به‌ترتیب به قیمت ۷۴۹ و ۸۴۹ دلار خریداری کنید.

البته قبول داریم که این قیمت‌ها همچنان بالا هستند، اما ما فکر می‌کنیم که در هفته‌های آینده با اقبال بیشتر مردم به خرید این گوشی‌ها، قیمت آن‌ها باز هم کاهش خواهد یافت.

توجه داشته باشید که این کاهش قیمت‌ها فعلا برای آمریکا معتبر است، اما ما انتظار داریم که این اتفاق به‌زودی در سایر بازارها هم بیفتد. به‌هرحال، خانواده S جدید از راه رسیده و لازم است که گوشی‌های قدیمی‌تر راه را برای آن‌ها باز کنند.

4 در مورد “کاهش بی‌سابقه قیمت گوشی‌های گلکسی S10 سامسونگ بعد از معرفی سری گلکسی S20”

  1. متاسفانه گوشی های پرچمدار و گران قیمت سامسونگ که در ایران به فروش میرسند به دلیل استفاده از پردازنده ی اگزینوس و گرافیک افتضاح مالی Mali ارزش خرید ندارند
    اینو فقط حرفه ای ها میفهمند نه بچه مچه ها

    4
    2
  2. من خرداد سال 98 گوشیS10 را خریدم 11 ملیون با ریجستر واقعا این گوشی مرگ نداره ضداب ضدگردوقبار بسیار قوی و حرفه ایی ساعت مچیم هم از پشتش شارژ میکنم خیلی راضی هستم به کسانی که مشگل پولی ندارن توصیه میکنم S10 را بخرن تا حداقل10سال دیگه گوشی لازم ندارید اندرویدشم 1 ماه قبل ابدیت شد به 10 یا علی مدد

    4
    11
  3. علیرضا رضایی

    ګوشی عالی بود ولی قیمتش نه ګفته بودی که مردم بدونن قیمت چند است من دیدم ګوشیاتون عالی

    2
    10

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH