سامسونگ دو نسخه ویژه از گلکسی S20 و گلکسی Z Flip را معرفی کرد

دیروز سامسونگ نه‌تنها از سری جدید گلکسی اس 20 و گلکسی زد فلیپ (دومین گوشی تاشونده این شرکت) رونمایی کرد، بلکه از فرصت استفاده کرد و نسخه‌های ویژه‌ای را نیز معرفی کرد. اول از همه، با نسخه Thom Browne Edition گلکسی زد فلیپ که پیش‌تر نیز افشا شده بود، شروع می‌کنیم. این نسخه از این گوشی تاشونده با همکاری این برند مد نیویورکی طراحی شده است. 

گلکسی اس 20

ویژگی متمایز نسخه Thom Browne Edition، زنگ خاکستری سنگ‌ریزه‌ای و لوگوی این برند در پشت این دستگاه است. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، شما می‌تواند این طراحی سفارشی را با خرید گلکسی بادز پلاس و گلکسی واچ اکتیو 2 که هردوی این گجت‌ها نیز از طراحی برند Thom Browne برخوردار هستند، تکمیل کنید.

نسخه Thom Browne Edition گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ اولین در نوع خود است. این دستگاه باوجود روکش شیشه‌ای، ظاهری مات داشته، نگه‌داشتن آن آسان و همچنین لمس کردن آن نیز حس خوبی به کاربر می‌دهد. هر بار که تلفن را خاموش و یا روشن می‌کنید، می‌توانید پرده‌های نمادینی را که به برند Thom Browne اشاره می‌کنند، مشاهده کنید. آیکون‌های اپلیکیشن‌ها نیز سفارشی طراحی شده‌اند. صدای ماشین‌تحریر در صفحه‌کلید، صدای زنگی آشنا، صدای ضربه کفش بر روی سنگ مرمر؛ همه این‌ها موسیقی‌هایی منحصربه‌فرد را برای این گوشی به ارمغان آورده‌اند. این نسخه از گوشی‌ها از یک تصویر پس‌زمینه سفارشی‌شده نیز استفاده می‌کنند.

نسخه Thom Browne Edition گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ به تعدادی محدود و در بازارهایی مشخص در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش سفارش این محصول از 25 بهمن (14 فوریه) آغاز خواهد شد. عرضه رسمی این گوشی در اسفندماه (مارس) خواهد بود. قیمت این گجت هنوز مشخص نشده، اما انتظار می‌رود که این مدل نسبت به نسخه عادی گلکسی زد فلیپ که قیمتی 1380 دلاری دارد، کمی گران‌تر باشد.

علاوه بر این‌ها، دیروز سامسونگ در رویداد Unpacked، نسخه Olympic Games Athlete Edition گوشی گلکسی اس 20 پلاس 5G را نیز معرفی کرد. همان‌طور که از اسم این گوشی مشخص است، این گجت به‌صورت عمومی عرضه نخواهد شد. در عوض، سامسونگ این دستگاه‌های ویژه را به ورزشکارانی که در بازی‌های المپیک توکیو شرکت می‌کنند، عرضه خواهد کرد.

گلکسی اس 20

این دستگاه یک گوشی گلکسی اس 20 پلاس با روکش طلایی آینه‌ای بوده و لوگوی حلقه‌های المپیک نیز در پشت این گوشی و در زیر نام سامسونگ قرار گرفته است. البته این نسخه نیز به همراه تصاویر پس‌زمینه، آیکون و موسیقی‌هایی سفارشی عرضه خواهد شد. به‌غیراز ورزشکاران، کس دیگری نمی‌تواند به نسخه Olympic Games Athlete Edition دسترسی داشته باشد، بنابراین می‌توان این گوشی را یک گجت انحصاری برای ورزشکاران قلمداد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH