اینتل، ویوو و مدیاتک هم به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در MWC 2020 شرکت نمی‌کنند

تعداد برندهایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل انصراف می‌دهند همچنان در حال افزایش است. هفته گذشته ال‌جی اعلام کرد که در نمایشگاه امسال حضور نخواهد داشت و ZTE هم گفت که کنفرانس مطبوعاتی خود را کنسل می‌کند ولی در نمایشگاه شرکت خواهد کرد. دیروز هم کمپانی‌های سونی، انویدیا و آمازون انصراف خود را اعلام کردند.

حالا امروز ویوو هم در بیانیه‌ای گفته است که در این رویداد شرکت نمی‌کند. TCL هم تایید کرد که کنفرانس مطبوعاتی خود را در کنگره جهانی موبایل کنسل می‌کند، اما همچنان از تاریخ 24-27 فوریه در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

اینتل و مدیاتک هم اعلام کرده‌اند که از شرکت در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون انصراف می‌دهند. دیروز انجمن GSM، مسئول برگزاری نمایشگاه، با انتشار بیانیه‌ای، ضمن تایید بحران جهانی شیوع ویروس کرونا گفت که در رویداد امسال همچنان ۲۸۰۰ شرکت حضور خواهند داشت.

این انجمن به‌منظور اطمینان از سلامتی شرکت‌کنندگان، استاندارد‌های بهداشتی خود را به‌روز کرده است. براساس قوانین امسال، هیچ مسافری از استان هوبای (Hubei) چین اجازه ورود به نمایشگاه را نخواهد داشت. به علاوه، همه مسافران چینی باید از طریق مهر پاسپورت و گواهینامه پزشکی ثابت کنند که در چهارده روز گذشته، در خارج از چین بوده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH