آیا اوپو فایند 7 با یک دوربین 50 مگاپیکسلی می آید؟!؟

oppo-konfirmasi-kehadiran-find-7-1

خانمها آقایان و نوکیا، صحنه را خالی کنید، ظاهرا اوپو فایند 7 پادشاه تمام عکسهای نمونه‌ای را که تا بحال درز کرده‌اند بیرون داده است! تصویر نمونه‌ای امروز درست از سازنده چینی Weibo بیرون آمده است که دارای رزولوشن 6120×8160 پیکسل و حجم 9.7 مگابایت است. گفته می‌شود این عکس با دوربین اوپو فایند 7 گرفته شده است، زیرا هیچ اسمارتفونی فعلا با دوربین 50 مگاپیکسلی وجود ندارد.
دوربین 50 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 801، صفحه نمایش QHD و کلی ویژگی با کیفیت دیگر قرار است فایند 7 را تبدیل به غولی کنند که لرزه بر اندام خیلی از پرچمداران کمپانی‌های بزرگ دنیا خواهد انداخت.

البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که در هیچیک از عکسهایی که تا بحال از اوپو  دیده‌ایم، جایی در پشتش که بتواند سنسوری به این بزرگی را در خود جای دهد مشاهده نشده است،  پس سه تئوری در اینباره وجود دارد. اول اینکه تمام این عکسها به دروغ به فایند 7 نسبت داده شده‌اند. دوم اینکه عکسی که با دوربین 50 مگاپیکسلی گرفته شده به صورت غیر واقعی بزرگ شده است و سوم اینکه آن ماژولهای دوربینی MEMS را که پارسال اوپو خرید، قرار است یک دوربین 50 مگاپیکسلی/f2.0 را در یک هسته بسیار کوچک جای دهد.

پرسشهای ما در 19ام ماه مارچ پاسخ داده خواهند شد. تصویر زیربه علت کیفیت بسیار بالا کوچک شده است.

OPPO-Find-7-sample-shot

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH