معرفی چند تا از بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی

best-music-player-android

اینروزها گوش فرا دادن به موسیقی با تبلت یا تلفن هوشمندمان به امری عادی و البته لازم تبدیل شده است. حال چه بهتر که بتوان این تجربه آرامش بخش و دوست داشتنی را حرفه‌ای‌تر و لذت بخش‌تر کرد. در متن زیر به معرفی چندتا از بهترین پلیرهای اندرویدی پرداخته‌ایم. فهرست زیر قطعا کامل نیست و تنها نمونه کوچکی از ده‌ها برنامه پلیر خوب در بازار است.

DoubleTwist

doubletwist_610x335

با پشتیبانی از موزیک، پادکست و رادیو، دابل توییست پلیری است که همه کار می‌کند. ویژگی Magic Radio این برنامه میکسی سفارشی از موزیکهای موجود در کتابخانه شما ایجاد می‌کند. با دابل توییست می‌توانید به راحتی با آیتنوز یا ویندوز مدیا پلیر موجود در کامپیوترتان از طریق یو اس بی همگام شوید. این برنامه هم از نظر ظاهر و هم از نظر کاربرد انتخاب مناسبی است. با طراحی جدید کیت کتی و تصاویر هنرمندان که همراه موزیکهای مربوطه به نمایش در می‌آیند، دابل توییست حس یک پلیر واقعی را برای شما ایجاد می‌کند. این پلیر با دستگاه‌هایی چون اکس باکس 360، پی اس 3، و اسپیکرهای سونوس نیز کار می‌کند.

WinAmp

winamp

وینمپ نامی آشنا برای علاقه مندان به فن آوری پخش موزیک است، این برنامه در اندروید نیز تجربه‌ای قدرتمند از پخش موزیک برای کاربرانش فراهم میکند. با مدیریت آسان پلی لیست که با نام هنرمند، آلبوم یا ژانر قابل دسترس است و دو ویژگی Last.FM و SHOUTcast این برنامه یک پلیر تمام عیار به حساب می‌آید. بعلاوه این اپلیکیشن به راحتی با وینمپ کامپیوترتان سینک می‌شود و قابلیت اتصال وای فای را نیز دارد.

Rocket Music Player

Rocket Music Player Premium SCREENSHOT1

راکت موزیک پلیر یک پلیر آسان و تر و تمیز است که حتی در نسخه رایگانش هم کلی ویژگی دارد. این برنامه دارای رابط کاربری با طرح Holo  است که ویژگی‌هایی چون اکولیزر، جستجو درون کتابخانه و مدیریت ابزارها و ویجت صفحه قفل و خانه را در نسخه رایگانش ارایه می‌دهد.

N7player

n7

این پلیر دارای رابط کاربری خلاقانه و نو آورانه‌ای برای جستجو و حرکت بین موزیکهایتان است. این پلیر محتوای موزیکی شما را به شکل عبارتهایی زوم شده نشان می‌دهد. بعلاوه این پلیر دارای اکولیزر 5 بانده، افکتهای محیطی، قابلیت بالا بردن باس و ایجاد صدای سراوند  مجازی است.

Music Player Pro

PlayerPro-Music-Player

با کلی قابلیت سفارشی کردن، موزیک پلیر پرو برای آنهایی که مجموعه‌ای بزرگ از موسیقی در اختیار دارند مناسب است. این پلیر رایگان به شما امکان می‌دهد آهنگ‌های خود را بر اساس نام هنرمند یا ژانر دسته‌بندی کنید و میانبری از پلی لیست مورد علاقه‌اتان بسازید. پرو 5 مدل ویجت در اختیار شما قرار می‌دهد و با لرزاندن دستگاه خود می‌توانید آهنگ را تغییر دهید.

Neutron Music Player

neutron-androidmusicplayer (1)

نیوتران موزیک پلیر یک پلیر مناسب و حرفه‌ای برای دوستداران فهمیده موسیقی است و این اعتبار را به واسطه تنظیمات، ویژگی‌ها و کاربردهای فراوانی که دارد بدست آورده است. بغیر از پشتیبانی از تعداد بسیاری از فرمتهای موسیقی، تعداد  زیادی تنظیمات DSP مثل صدای سراوند، فیلترهای مختلف و پیشرفته، نرمال سازی، کنترل پیچ و کلی ویژگی دیگر را نیز ارایه می‌دهد. شاید ویژگی‌های پیشرفته آن برای کاربران معمولی کمی اعصاب خورد کن باشد، اما برای حرفه‌ای‌ها و عاشقان موسیقی کاملا مناسب است.

 نام دیگر پلیرهای خوب و مورد علاقه خود را با ما و دیگر دوستان در میان بگذارید.

8 در مورد “معرفی چند تا از بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی”

  1. ینی چه فکری کردین power amp رو معرفی نکردین ینی میدونین چیو معرفی نکردین ینی چی بگم
    اول power amp
    بعدwalkman sony
    بعدttpod
    بعد بقیشون

  2. برید بابا با این خبرو معرفیهاتون!!! بهترینشاون اصلا نیستن!!
    ttpd/power amp
    برید از خدا بترسید خخخخخخخخخخخخخخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH