سرفیس نئو

مایکروسافت احتمالا یک گیم‌پد به کیبورد سرفیس Neo اضافه می‌کند

برگزاری رویدادهای متعدد توسعه‌دهندگان باعث شده تا دستگاه‌های دونمایشگره سرفیس Duo و سرفیس Neo مایکروسافت بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند و علاقمندی افراد نسبت به پتانسیل‌های این پلت‌فرم برای انجام کارهای مختلف بیشتر شود.

حالا وب‌سایت PatentlyMobile، یکی از پتنت‌های اخیر مایکروسافت درباره سرفیس Neo را منتشر کرده که به یک کیبورد بی‌سیم برای این دستگاه اشاره دارد.

طبق این پتنت، وقتی سرفیس Neo به حالت لپ‌تاپ در می‌آید، این کیبورد بی‌سیم بر روی صفحه پایین آن‌ قرار می‌گیرد و مثل آهنربا در مکان خود ثابت می‌شود که در شکل زیر با برچسب AA 140 و AA 142 نشان داده شده است.

مایکروسافت در توضیح پتنت نوشته است که “در سایر کاربردها، دستگاه ورودی #102 می‌تواند به عنوان یک ترک‌پد یا کنترلر بازی ظاهر گردد.“

بهره‌گیری از سرویس Project xCloud مایکروسافت، باعث خواهد شد تا قدرت یک دستگاه، دیگر محدودیتی برای کیفیت بازی‌ که این دستگاه بر روی خود اجرا کند، ایجاد نکند و این به معنای آن است که حتی دستگاهی با قدرت پایین مثل سرفیس Neo هم بتواند بازی‌ها را با کیفیت مطلوبی اجرا نماید.

البته قبل از آنکه مایکروسافت شروع به اضافه کردن این اکسسوری بر روی سرفیس Neo بکند، این دستگاه باید به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست یابد. با این‌حال، مایکروسافت مسلما کاربردهای دیگری را هم برای این کیبورد بی‌سیم در نظر خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH