هزینه تعویض نمایشگر گوشی‌های تاشو چقدر است؟

ما در سال 2019، بعد از شایعات و گمانه‌زنی‌‌های فراوان، شاهد اولین اسمارت‌فون‌های تاشو دنیا بودیم. هواوی، سامسونگ و موتورولا شرکت‌هایی بودند که اولین قدم‌ها را در این زمینه برداشته‌اند و برنامه‌های ویژه‌ای هم برای ارایه محصولات بهتر در آینده دارند.

حالا با عرضه این گوشی‌ها، خیلی‌ها علاقمند شده‌اند که یکی از آن‌ها را خریداری کنند. اما این دستگاه‌ها نه‌تنها بسیار گران‌قیمت هستند، بلکه هزینه‌های تعمیر بالایی هم دارند. بنابراین برای اینکه شما با دید بازتری نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید، در اینجا نگاهی به هزینه تعویض نمایشگرهای این گوشی‌های تاشو انداخته‌ایم.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ که دومین گوشی تاشو سامسونگ است، از یک طراحی صدفی‌شکل و یک‌دست بهره می‌برد و در مقایسه با سایر دستگاه‌های این لیست، قیمت ارزان‌تری دارد. با این‌حال، شما برای خرید آن همچنان مجبورید که پول زیادی بپردازید.

سامسونگ در وب‌سایت خود، هزینه تعمیر نمایشگر اصلی این گوشی را ۴۹۹ دلار و هزینه تعویض پنل پشت آن (شامل نمایشگر ثانویه کوچک) را ۹۹ دلار ذکر کرده است.

البته اگر شما گلکسی زد فلیپ را قبل از تاریخ 31 دسامبر 2020 خریداری کنید، می‌توانید صفحه نمایش آن را با پرداخت ۱۱۹ دلار تعمیر کنید. این امکان، فقط برای یک‌بار خواهد بود؛ بنابراین باید شانس بیاورید که نمایشگر گوشی‌تان برای بار دوم نشکند.

سامسونگ گلکسی فولد

همانطور که می‌دانید گلکسی فولد سامسونگ، اولین گوشی تاشو دنیا از طرف یک برند اصلی بود. با این‌حال، عرضه اولیه آن، به خاطر مشکلات به‌وجودآمده، دو سه ماه به تعویق افتاد. البته سامسونگ ایرادات آن را برطرف کرد و حالا این گوشی تاشوی ۲۰۰۰ دلاری در تعدادی از بازارها قابل دسترس است.

در صورت خراب شدن نمایشگر گلکسی فولد، شما مجبور خواهید بود که ۱۴۹ دلار برای تعمیر آن بپردازید. البته این قیمت تنها برای زمانی است که آن را قبل از 31 دسامبر خریداری کرده باشید. بعد از این تاریخ، هزینه تعمیر نمایشگر آن حدود ۶۰۰ دلار، که در حال‌حاضر قیمت یک گلکسی S10e است، برایتان آب خواهد خورد.

هواوی میت X

اولین گوشی تاشو هواوی، به خاطر نداشتن گواهینامه گوگل و عدم دسترسی به سرویس‌های گوگل پلی، در حال‌حاضر فقط در چین قابل دسترس است.

وب‌سایت هواوی هزینه تعویض نمایشگر آن را ۷۰۸۰ یوان (معادل ۱۰۱۰ دلار) ذکر کرده است. این هزینه تقریبا نصف قیمت میت X در چین است که هم‌اکنون به قیمت حدود ۲۴۰۰ دلار فروخته می‌شود. به نظر می‌رسد که قیمت بالای این گوشی، تا حد بسیار زیادی متاثر از نمایشگرش بوده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا قیمت نهایی آن تغییری می‌کند یا نه.

موتورولا ریزر

اولین گوشی تاشو موتورولا با طراحی صدفی‌شکل خود در واقع ادای احترامی بود به ریزر قدیمی. موتورولا ریزر با قیمت ۱۵۰۰ دلار، ارزان‌ترین گوشی تاشویی است که تا به‌حال از طرف یک برند اصلی عرضه شده است؛ با این‌حال، در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار همچنان قیمت بالایی دارد.

تاخیر در عرضه موتورولا ریزر

هزینه تعمیر نمایشگر موتورولا ریزر، ۲۹۹ دلار ذکر شده که نسبت به هزینه‌های تعمیر سایر گوشی‌های تاشو، ارزان‌ترین محسوب می‌شود. این رقم، فقط ۲۰ دلار بیشتر از هزینه تعویض صفحه‌نمایش گلکسی S10 5G است. بنابراین توصیه ما این است اگر قصد خرید یک گوشی تاشو را دارید، ولی کمی بی‌احتیاط هستید، بهتر است که به سراغ موتورولا ریزر بروید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH