آنر در پی لغو نمایشگاه MWC 2020 یک رویداد اختصاصی آنلاین برگزار می‌کند

قرار بود که برند آنر به عنوان بخشی از شرکت‌های حاضر در رویداد MWC 2020 از محصولات جدید خود در شهر بارسلون رونمایی کند. اما پس از آن که این رویداد به دلیل مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا لغو شد، آنر تصمیم گرفت که یک رویداد آنلاین در همان تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) برگزار کند. این رویداد به صورت زنده و مستقیم استریم خواهد شد و خبری از حضور میهمانان، شرکا و اصحاب رسانه وجود ندارد.

طبق اطلاعیه مطبوعاتی آنر، این رویداد به صورت زنده و مستقیم از طریق تمامی پلتفرم‌های شبکه اجتماعی (شامل فیسبوک، توییتر و یوتیوب) و وب‌سایت شرکت پخش می‌شود. در پیام برند آنر به جمله “جدیدترین محصولات و فناوری‌ها” اکتفا شده و هیچ اشاره دقیقی به این محصولات نشده است.

آنر MWC

ما نیز همانند اکثر هواداران برند آنر علاقه‌مند هستیم که در این رویداد از مدل گلوبال (به منظور عرضه در بازار جهانی) اسمارتفون آنر V30 رونمایی شود، البته، طبق معمول، آنر چنین محصولاتی را در رویداد MWC معرفی نمی‌کند. این برند در رویداد سال گدشته از تقویت‌کننده‌های سخت‌افزار تلفن، مانند +Gaming رونمایی کرد و پیشرفت‌هایی را در بخش نرم‌افزار به وجود آورد.

هم‌چنین، به نظر می‌رسد که مدل‌ها و رنگ‌های جدید اسمارتفون آنر 8X نیز در این رویداد به نمایش دربیایند. ما اطمینان داریم که آنر در این رویداد آنلاین از محصولات و فناوری‌های جذابی رونمایی می‌کند که به نوبه خود جالب خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH