ال‌جی K51S

ال‌جی از اسمارتفون‌های میان‌رده K51S ،K61 و K41S رونمایی کرد

شرکت ال‌جی از جدیدترین اسمارتفون‌های سری K خود با نام‌های K51S ،K61 و K41S رونمایی کرد. باتوجه به میان‌رده‌ بودن این تلفن‌ها، نمی‌توان انتظار داشت که ال‌جی مانند رویداد معرفی تلفن‌های G9 یا V60 یک مراسم خاصی را به همراه تشریفات برگزار کند. تلفن‌های جدید ال‌جی با قیمت مناسب و مشخصات فنی خوب روانه بازار خواهند شد. البته، تاکنون هیچ برچسب قیمتی برروی این‌ تلفن‌ها زده نشده است.

هر سه تلفن K51S ،K61 و K41S از پردازنده‌های هشت هسته‌ای بهره می‌گیرند که به احتمال زیاد ساخت شرکت مدیاتک هستند. این تلفن‌ها دارای یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی هستند که تنها تفاوتشان نسبت به یکدیگر در بخش نسبت ابعاد مشاهده می‌شود. انرژی سخت‌افزار تلفن‌ها نیز توسط یک باتری 4000 میلی‌آمپری تامین می‌شود و هر سه میان‌رده ال‌جی تاییدیه استانداردهای نظامی MIL-STD 810G را دریافت کرده‌اند. به علاوه، درگاه‌ USB-C، دوربین چهارگانه و سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی هم از سایر مشخصات فنی این تلفن‌ها به شمار می‌روند.

ال‌جی K61

این مدل از میان‌رده‌های جدید شرکت ال‌جی به عنوان یک عضو برتر به بازار عرضه خواهد شد. ال‌جی K61 دارای یک نمایشگر فول‌ویژن با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 است. مجموعه دوربین چهارگانه این هندست از یک سنسور 48 مگاپیکسل برای دوربین اصلی، یک لنز 8 مگاپیکسل برای دوربین التراواید، یک سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسل بهره می‌برد. دوربین سلفی نیز با کیفیت 16 مگاپیکسل در جلوی دستگاه تعبیه شده است.

این گوشی دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده که مقدار آن توسط کارت microSD قابل افزایش است.

ال‌جی K51S

این تلفن نیز از همان نمایشگر موجود در دو مدل دیگر بهره می‌برد اما نسبت ابعاد تصویر در صفحه‌نمایش فول‌ویژن آن به 20:9 رسیده و تصاویری با رزولوشن اچ‌دی پلاس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در پشت K51S یک دوربین اصلی با کیفیت 32 مگاپیکسل به همراه یک دوربین التراواید 5 مگاپیکسل و دو سنسور 2 مگاپیکسل برای ماژول ماکرو و دوربین عمق قرار گرفته‌اند. کیفیت دوربین سلفی در این تلفن به 13 مگاپیکسل کاهش یافته است.

میان‌رده جدید کره‌ای‌ها از 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌ساز داخلی (قابل ارتقا) استفاده می‌کند.

ال‌جی K41S

ال‌جی K41S دقیقا از همان صفحه‌نمایش مدل K51S استفاده می‌کند که با همان رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 20:9 در بدنه تلفن تعبیه شده است. دوربین چهارگانه این دستگاه شامل یک سنسور 13 مگاپیکسل، یک ماژول التراواید 5 مگاپیکسل و همان دو ماژول 2 مگاپیکسل ماکرو و عمق در مدل K51S است. باتوجه به مشخصات فنی این تلفن، کیفیت دوربین سلفی به 8 مگاپیکسل رسیده است.

اسمارتفون جدید ال‌جی دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است که این مقدار می‌تواند توسط کارت microSD افزایش پیدا کند.

شرکت ال‌جی، فروش این تلفن‌ها را از سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی در قاره آمریکا شروع می‌کند. اسمارتفون‌های K51S ،K61 و K41S به سایر بازارهای مهم و کلیدی، مانند اروپا و آسیا نیز راه پیدا خواهند کرد. هنوز هیچ خبری درباره قیمت‌گذاری این دستگاه‌ها منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH