گلکسی فولد 2 با یک قلم S Pen جدید معرفی خواهد شد

دیروز خبرهایی وجود داشت مبنی بر اینکه گلکسی فولد 2 به دوربین زیر نمایشگر مجهز خواهد بود. حالا اطلاعات دیگری درباره طراحی این گوشی تاشو به بیرون درز پیدا کرده است. یک منبع معتبر ادعا کرده که مدل بعدی گلکسی فولد، از یکی از قابلیت‌های شاخص گلکسی نوت یعنی همان قلم S Pen بهره خواهد برد.

البته این موضوع، تا حدود زیادی منطقی به نظر می‌رسد. نمایشگر گلکسی فولد 2 ظاهرا در حالت باز، ۷.۷ اینچ است که تقریبا یک اینچ بزرگتر از صفحه‌نمایش گلکسی نوت 10 پلاس می‌شود؛ بنابراین استفاده از قابلیت‌های چنین صفحه بزرگی مسلما نیاز به یک قلم S Pen خواهد داشت. به‌علاوه، طبق گفته این منبع، قلم S Pen گلکسی فولد 2، بازطراحی خواهد شد. این بازطراحی احتمالا به خاطر آن است که نمایشگر گوشی‌های تاشو معمولا مستعد خراش‌های بیشتری هستند. با این‌حال، ما هنوز نمی‌دانیم که سامسونگ برای نمایشگر گلکسی فولد 2 از شیشه فوق‌نازک (UTG) استفاده خواهد کرد یا از پلاستیک.

منبع مذکور همچنین ادعا کرده که فولد 2، ست‌آپ دوربین پشت گلکسی S20 پلاس را که شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور مدت زمان پرواز سه‌بعدی است، به عاریت خواهد برد. این منبع گفته است که نمایشگر بیرونی گوشی، از نوع پنل Infinity-V خواهد بود و نمایشگر اصلی آن نیز از یکی از دو طراحی هول پانچ یا دوربین زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

گلکسی فولد 2 با متریال باکیفیتی مثل سرامیک و فولاد ضدزنگ ساخته می‌شود و در پنج رنگ آبی، نقره‌ای، طلایی، صورتی و مشکی عرضه خواهد گردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH