اپل

درآمد اپل در سه‌ماهه جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش خواهد یافت

اپل در راهنمای فصلی دی‌ماه (ژانویه) سرمایه‌گذاران خود تغییراتی را اعمال کرده است. در این گزارش جدید آمده که سرمایه‌گذاران باید منتظر درآمدهای کمتر و رونق کم‌تر کسب‌و‌کار مربوط به گوشی‌های آیفون باشند. 

به دلیل واکنش‌های سلامتی-محور مربوط به ویروس کرونا، کارخانه‌های تولید آیفون در کشور چین کندتر از روال عادی خود به فعالیت می‌پردازند. این کارخانه‌ها مجددا فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، اما هنوز نمی‌توانند با چنان سرعتی کار کنند که بتوانند شاخص‌های عرضه آیفون‌های شرکت اپل را برآورده سازند. یکی از تأثیرات این رویه مربوط به ذخیره انبار این گوشی‌ها خواهد بود. این انبارها مدل‌های فعلی و همچنین احتمالا مدل آینده آیفون 9 را نیز در خود جای می‌دهند.

در این گزارش آمده که اپل و فروشگاه‌های شریک این شرکت در کشور چین ساعت‌های محدودی به فعالیت پرداخته و به طبع مشتریان محدودی را نیز پذیرا هستند.

اپل

تمامی این مسائل به این معنا هستند که کوپرتینویی‌ها نمی‌توانند درآمد پیش‌بینی‌شده مربوط به دوره منتهی به ماه مارس و یا حتی پس از آن را نیز به دست آورند. به‌هرحال اپل این اطمینان را می‌دهد که این شرکت از لحاظ پایه‌ای قوی بوده و این مشکلات نیز موقتی هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH