اسمارت‌فون‌های سری وان‌پلاس 8 با قابلیت مقاومت در برابر آب‌خوردگی عرضه می‌شوند

گوشی‌های وان‌پلاس به لحاظ تناسب امکانات با هزینه پرداختی مشتریان عموما یکی از برترین گزینه‌های موجود در بازار به‌شمار می‌روند. متاسفانه فقدان برخی امکانات نظیر قابلیت شارژ بی‌سیم و گواهی حفاظتی IP، حس خوشایند خرید یک محصول برتر با قیمت مناسب را کمرنگ نموده است. اکنون یک خبرچین معتبر با نام مکس ژیتر تصویری مفهومی از سری وان‌پلاس 8 را منتشر کرده است. بر این اساس پرچم‌داران آینده وان‌پلاس مجهز به گواهی حفاظتی IP68 یا IP67 خواهند بود.

این توئیت صرفا دربردارنده یک تصویر مفهومی ارایه شده توسط منبعی ناشناس است؛ بنابراین بایستی به صحت و سقم آن با دیده تردید نگاه کرد. با این‌حال در اوایل سال جاری نیز این خبرچین به منظور اعلام پشتیبانی احتمالی وان‌پلاس 8 پرو از قابلیت شارژ بی‌سیم اقدام به انتشار تصویر مشابهی کرد. از آن زمان تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات انگشت‌شماری در خصوص پشتیبانی از مشخصه مذکور هستیم.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، اسمارت‌فون وان‌پلاس 8 پرو و مدل استاندارد این هندست از قابلیت مقاومت در برابر آب‌خوردگی برخوردار خواهند بود. از این گذشته بر اساس اعلام وان‌پلاس، هزینه صدور گواهی حفاظتی IP یکی از چالش‌های پیش روی کمپانی برای هندست‌های پیشین نظیر سری وان‌پلاس 7 بوده است. پشتیبانی از هر 2 قابلیت شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر آب‌خوردگی موجب می‌شود تا هندست‌های وان‌پلاس در سطحی هم‌تراز با تولیدات شرکت‌های سامسونگ، ال‌جی و هواوی قرار گیرند. اما این پدیده یقینا بر قیمت‌گذاری وان‌پلاس 8 پرو نیز تاثیرگذار خواهد بود.

به‌نظر شما قابلیت‌هایی نظیر شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر آب‌خوردگی تا چه اندازه برای یک اسمارت‌فون ارزشمند هستند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH