اولین کالبدشکافی شیائومی Mi 10 Pro را ببینید

اسمارت‌فون شیائومی Mi 10 Pro دارای سخت‌افزار فوق‌العاده‌ای است؛ از چهار سنسور دوربین و چیپست اسنپ‌دراگون 865 گرفته تا یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سیمی ۵۰ وات و شارژ بی‌سیم ۳۰ وات.

حالا همه قطعات داخلی این گوشی به‌لطف اولین کالبدشکافی آن توسط خود شیائومی، قابل رویت هستند. ما همچنین می‌توانیم سایر قطعات گوشی مانند NFC و آنتن، کویل شارژ بی‌سیم و اسپیکرهای استریو جدید با سوراخ‌های بزرگ‌تر را که حجم صدایی دو برابر اسپیکرهای Mi 9 را ایجاد خواهند کرد، ببینیم.

اما جالب‌ترین بخش شیائومی Mi 10 Pro، دوربین‌ها و سنسور اصلی آن هستند. شما در تصاویر مشاهده می‌کنید که سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی آن در مقایسه با سنسورهای اولتراواید و دو سنسور تله‌فوتو واقعا چقدر بزرگ است.

این سنسور بزرگ 1/1.33 اینچی، از قابلیت ترکیب پیکسلی ۴ در ۱ برای تولید عکس‌های ۲۷ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

ویدیوی کالبدشکافی را در زیر می‌توانید ببینید:

https://www.namasha.com/v/1HiUIMGk

این دستگاه همچنین تحت تست‌های بنچمارک Master Lu قرار گرفته و توانسته است امتیاز ترکیبی ۴۶۹۶۹۲ را دریافت کند. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، گوشی نوبیا رد مجیک 3S با چیپست اسنپ‌دراگون +855 امتیاز ۴۸۸۴۵۰ را در این بنچمارک کسب کرده بود.

نتایج بنچمارک‌ها چیزهای زیادی را درباره دستگاه به ما می‌گویند. عملکرد یک گوشی به عوامل مختلفی مانند سرعت حافظه، نرخ نوسازی نمایشگر و نرم‌افزار آن بستگی دارد. بنابراین باید ببینیم که Mi 10 Pro در بنچمارک‌های دیگر چه امتیازی کسب می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH