سونی اکسپریا L4 با دوربین سه‌گانه و باتری بزرگ‌تر معرفی شد

اسمارت‌فون سونی اکسپریا L4 با بهبودهای زیاد نسبت به مدل قبلی خود معرفی شد. این هندست شباهت‌های زیادی با پرچمدار اکسپریا 1 دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به دوربین سه‌گانه، نمایشگر ۲۱:۹ و یک اسکنر اثرانگشت کناری اشاره کرد.

نمایشگر اکسپریا L4 یک پنل ۶.۲ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۲۱:۹ است که بلندتر از صفحه‌نمایش ۱۸:۹ اکسپریا L3 بوده و با نسبت سینمایی اکسپریا 1 مطابقت دارد. نمایشگر بلندتر دستگاه، استفاده همزمان از دو اپلیکیشن در حالت پرتره (عمودی) را راحت‌تر خواهد کرد.

دوربین سه‌گانه پشت گوشی از یک لنز واید ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس تشخیص فاز، یک دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در جلو هم شاهد یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در داخل یک ناچ کوچک هستیم.

پردازنده اکسپریا L4 نسبت به مدل قبلی ارتقا نیافته و هر دو دستگاه از چیپست هلیو P22 مدیاتک و ۳ گیگابایت رم بهره می‌برند. اکسپریا L4 همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را حفظ کرده، اما حافظه داخلی آن دو برابر شده و به ۶۴ گیگابایت رسیده است.

منبع تغذیه گوشی هم یک باتری ۳۵۸۰ میلی‌آمپرساعتی (بیشتر از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی اکسپریا L3) است که قابلیت شارژ سریع هم به آن اضافه شده است.

اکسپریا L4 از بهار امسال در بازارهای منتخب و در دو رنگ مشکی و آبی قابل دسترس خواهد بود. با این‌حال، جزییات قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

2 در مورد “سونی اکسپریا L4 با دوربین سه‌گانه و باتری بزرگ‌تر معرفی شد”

  1. خدا کنه بازار ایرانم بیاد این یه گوشی پایین رده سونی هست که واسه ما میشه خرید من دو ساله دیونه شده م از بس ماهی از یه برند میگیرم و هی عوض میکنم واقعا هیچی سونی نمیشه بازم اگه 500 تومان از هم رده هاش تو شرکت های دیگه بالاتر باشه بازم ارزش خرید داره

  2. عالی طراحی بسیار بهتر و حاشیه های کمتر و صد در صد پنل lcd این یک سر و گردن بهتر از ال سی دی های برند های دیگر است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH