نسخه 5G اسمارتفون سامسونگ گلکسی A71 در گیک‌بنچ رویت شد

شرکت سامسونگ در دسامبر سال گذشته از اسمارتفون‌های گلکسی A51 و گلکسی A71 رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها قصد دارند نسخه 5G این دو تلفن را به‌زودی معرفی کنند. مدل 5G گلکسی A51 در ماه ژانویه در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شده بود که ما از مشخصات اصلی آن آگاه شدیم. امروز هم نسخه 5G هندست گلکسی A71 در بانک اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد.

نسخه 5G گلکسی A71

این تلفن با شماره مدل SM-A7160 در گیک‌بنچ مشاهده شده است که روانه بازار چین خواهد شد. هندست جدید سامسونگ از همان تراشه قدرتمند موجود در گلکسی A51، یعنی اگزینوس 980 بهره می‌گیرد.

گلکسی A71 5G به سیستم‌عامل اندروید 10 مجهز بوده و به احتمال زیاد از رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ در پوسته نرم‌افزار استفاده خواهد کرد. این گوشی از 8 گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده، اما احتمالا پیکربندی‌های مختلف حافظه‌ای برای این دستگاه وجود خواهد داشت که هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.

گفته می‌شود که اسمارتفون سامسونگ گلکسی A71 5G در دسترس کاربران کشور‌های ایالات متحده آمریکا، چین، استرالیا، نیوزلند و برخی از کشور‌های قاره اروپا قرار می‌گیرد. البته، هنوز هیچ بازه زمانی برای زمان عرضه این تلفن اعلام نشده است. بنابراین، باید تا آن زمان منتظر بمانیم. در ادامه می‌توانید ویدیویی از بررسی این تلفن توسط وب‌سایت معتبر GSMArena را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH