سونی به دلیل محدودیت‌های حافظه DRAM از تولید دوربین بدون آینه جدید صرف‌نظر می‌کند

چنان‌چه شما منتظر عرضه یک دوربین بدون آینه جدید توسط شرکت سونی هستید؛ در این‌صورت احتمالا از شنیدن اخبار اخیرا منتشر شده مایوس خواهید شد. بر اساس گزارش جدید نشریه بلومبرگ به‌نظر می‌رسد که کمپانی ژاپنی احتمالا کلیه برنامه‌های خود برای عرضه یک دوربین بدون آینه جدید را به حالت تعلیق در آورده است. این گزارش ادعا می‌کند که سونی با توجه به محدودیت‌های تامین حافظه DRAM تصمیم گرفته تا تمرکز خود را بر روی توسعه کنسول آینده پلی‌استیشن 5 معطوف نماید.

بر اساس این گزارش شرکت سونی با توجه به محدودیت‌های تامین حافظه‌های DRAM، کلیه برنامه‌های خود برای توسعه یک دوربین بدون آینه جدید طی سال جاری را تعلیق نموده است. در عوض کمپانی بر روی عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 تمرکز خواهد کرد. با این‌حال سونی در خصوص قیمت‌گذاری محصول خود کماکان مخفی‌کاری می‌کند.

گزارش مذکور می‌افزاید: “اطمینان یافتن از تامین مطمئن حافظه‌های فلش DRAM و NAND بزرگ‌ترین چالش پیش روی سونی به‌شمار می‌رود. به گفته منابع نزدیک به واحدهای عملیاتی سونی، تولیدکنندگان اسمارت‌فون برای دستگاه‌های نسل پنجمی خود از این حافظه‌ها بهره خواهند برد؛ پدیده‌ای که موجب افزایش میزان تقاضا در بازار خواهد شد.” همان‌طور که پیش‌تر گفته شد؛ این گزارش به لغو عرضه احتمالی یک دوربین بدون آینه جدید هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است.

سونی طیف بسیار گسترده‌ای از دوربین‌های بدون آینه از مدل‌های اقتصادی گرفته تا نمونه‌های فول فریم پیشرفته‌تر برای کاربران حرفه‌ای را در اختیار دارد. لذا تنها بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که کدام مدل‌ها به منظور بهره‌مندی از امکانات بیش‌تر به‌روزرسانی شده و عرضه کدام مدل‌ها احتمالا منتفی خواهد شد. همچنین در گزارش مذکور پیرامون تصمیم احتمالی سونی برای ارتقا سطح تولید دوربین‌های خود به حد معمول نیز هیچ‌گونه توضیحی ارایه نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH