لپ‌تاپ جدید میت‌بوک ایکس پرو هواوی با رنگ‌آمیزی جذاب و وب‌کم پاپ‌آپ معرفی شد

شرکت هواوی کماکان به تولید سخت‌افزارهایی فراتر از حوزه اسمارت‌فون‌ها ادامه می‌دهد و اخیرا از 3 لپ‌تاپ ویندوزی جدید رونمایی کرده است. میت‌بوک ایکس پرو 2020 با نمایشگر 14 اینچی در یک سمت و ورژن 15 اینچی میت‌بوک D در سمت دیگر میدان قرار دارد. این 2 محصول، ورژن‌های به‌روزرسانی شده لپ‌تاپ‌های کمپانی به‌شمار می‌روند. بهترین خبر این‌که مشتریان می‌توانند میت‌بوک ایکس پرو را با رنگ‌آمیزی جذاب و زیبای سبز خریداری نمایند.

  • میت‌بوک ایکس پرو 2020

سومین نسل از میت‌بوک ایکس پرو ادامه‌دهنده مسیر ورژن‌های 2018 و 2019 این لپ‌تاپ است. این محصول از طراحی زیبا، نمایشگر چشم‌نواز، حواشی بسیار باریک و سخت‌افزار به‌روزرسانی شده برخوردار است.

گوشی‌های هواوی غالبا با رنگ‌آمیزی‌های خاص و متنوعی روانه بازار می‌شوند. خوشبختانه کمپانی در میت‌بوک ایکس پرو 2020 نیز همین رویکرد را دنبال نموده است. این لپ‌تاپ با یک مدل رنگی سبز زمردی جذاب و رنگ‌آمیزی‌های معمول خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد. این خبر برای افرادی که به‌دنبال خریداری یک محصول شاخص هستند؛ بسیار خرسندکننده خواهد بود. رنگ‌آمیزی فلزی محصول چندان روشن نیست؛ اما زیر تابش نور می‌درخشد.

میت‌بوک ایکس پرو 2020 مجهز به تراشه نسل دهمی Core i7 از سری Ice Lake شرکت اینتل است. نمایشگر 14 اینچی این محصول از نسبت ابعاد 3:2 و رزولوشن 3000 در 2000 پیکسل برخوردار است. این مشخصات مشابه ورژن 2019 میت‌بوک ایکس پرو هستند. به لطف حواشی باریک اطراف نمایشگر، لپ‌تاپ جدید دارای نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 91 درصدی است. بر اساس اعلام هواوی، میزان روشنایی نمایشگر میت‌بوک ایکس پرو 2020 معادل 450 نیت است. این در حالیست که ارزیابی‌های انجام شده از روشنایی 540 نیتی نمایشگر میت ایکس پرو 2019 حکایت دارند.

وزن لپ‌تاپ معادل 1.33 کیلوگرم و ضخامت آن برابر با 14.6 میلی‌متر است. این موارد نیز تقریبا مشابه با مدل سال گذشته هستند. این‌بار نیز لنز دوربین ویدیویی دارای یک کلید ویژه‌ مخفی میان دکمه‌های F6 و F7 صفحه‌کلید است. همچنین حسگر اثرانگشت نیز با دکمه پاور یکپارچه شده است. هواوی در روز 24 فوریه اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه میت‌بوک ایکس پرو 2020 را رسما اعلام خواهد کرد.

  • میت‌بوک D

میت‌بوک D نیز همانند میت‌بوک ایکس پرو سومین نسل از خانواده خود محسوب می‌شود. میت‌بوک D در واقع از سری لپ‌تاپ‌های پایین‌رده هواوی به‌شمار می‌رود و در 2 اندازه 14 و 15 اینچی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. هر 2 مدل این لپ‌تاپ مجهز به نمایشگرهای فول اچ‌دی و نسبت ابعاد 16:9 هستند. مدل 15 اینچی 1.62 کیلوگرم وزن و 16.9 میلی‌متر ضخامت دارد؛ در حالی‌که ضخامت مدل 14 اینچی معادل 15.9 میلی‌متر و وزن آن برابر با 1.38 کیلوگرم است. همچنین مدل 14 اینچی دارای لولایی است که امکان حرکت 180 درجه‌ای نمایشگر به سمت عقب را فراهم می‌کند.

میت‌بوک D در 2 پیکره‌بندی مختلف شامل پردازنده Core i7 اینتل یا AMD Ryzen 5 همراه با تراشه گرافیکی یکپارچه Radeon Vega 8 قابل خریداری است. هر 2 مدل مجهز به حسگر اثرانگشت یکپارچه با کلید پاور و دوربین ویدیویی پاپ‌آپ و عجیب و غریب هواوی با کلیدی در میان دکمه‌های F6 و F7 صفحه‌کلید هستند. باتری دستگاه قادر به تامین انرژی موردنیاز جهت انجام کارهای دفتری یا تماشای ویدیو طی مدت حدودا 13 ساعت خواهد بود. بعلاوه این باتری از طریق شارژر 65 واتی ارایه شده با محصول شارژ می‌شود.

  • قیمت‌گذاری و زمان عرضه

هواوی در جریان رویداد روز 24 فوریه خود، اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه میت‌بوک ایکس پرو 2020 و میت‌بوک D را اعلام خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH