قرارگیری اسمارت‌فون‌ها و گجت‌های پوشیدنی آنر در طیف 5 محصول برتر برخی کشورها

برند آنر در سال 2019 دوران مطلوبی را پشت سر گذاشت و فروش سالیانه اسمارت‌فون‌های این شرکت 21 درصد افزایش یافت. اکنون آنر یکی از 5 برند برتر در برخی کشورها به‌شمار می‌رود. ابزارهای پوشیدنی آنر و فروشگاه آنلاین HiHonor نیز عملکرد کاملا مناسبی داشتند. یکی از موفقیت‌های بزرگ آنر در بازار روسیه رقم خورده است؛ کشوری که بر اساس داده‌های موسسه IDC در آن گوشی‌های آنر عنوان دومین محصول پرفروش طی 9 ماهه نخست سال 2019 را به خود اختصاص داده‌اند. گجت‌های پوشیدنی آنر نیز عنوان پرفروش‌ترین محصول بازار روسیه را در اختیار دارند.

اکنون اسمارت‌فون‌ها و ابزارهای پوشیدنی هوشمند آنر جزو 5 محصول پرفروش در برخی کشورها به‌شمار می‌روند

عملکرد کشورهای حوزه غرب اروپا نشان می‌دهد که محصولات آنر شامل گوشی‌ها و گجت‌های پوشیدنی این برند جزو 5 محصول پرفروش در کشورهای آلمان و فرانسه قلمداد می‌شوند. فروشگاه آنلاین HiHonor تنها 10 روز پیش اقدام به راه‌اندازی یک شعبه محلی در کشور فرانسه کرد. نقشه راه مربوط به توسعه فروشگاه HiHonor در کشورهای مختلف به شکل زیر است:

در ادامه اینفوگرافی دقیق دستاوردهای آنر طی سال 2019 به معرض نمایش گذاشته شده است:

فروش ابزارهای پوشیدنی هوشمند در هندوستان نیز فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد. سری آنر باند 5 یکی از پرفروش‌ترین محصولات در شاخه تلفن‌ها و ابزارهای جانبی وبسایت Amazon.in به‌شمار می‌رود. آنر مجیک واچ 2 نیز عنوان پرفروش‌ترین محصول در طیف گجت‌های اسپرت را به خود اختصاص داد.

آنر باند 5 و آنر واچ مجیک 2 جزو پرفروش‌ترین محصولات در وبسایت Amazon.in هستند

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH