حالت تاریک واتس‌اپ

ویژگی حالت تاریک واتس‌اپ به‌زودی برای نسخه وب و دسکتاپ این اپلیکیشن منتشر می‌شود

واتس‌اپ نیز همانند سایر شبکه‌های اجتماعی در تلاش است که حالت تاریک یا همان Dark Mode را به نسخه وب و دسکتاپ اپلیکیشن خود اضافه کند. این شرکت متعلق به فیسبوک به تازگی، حالت تاریک را برای نسخه بتا اپلیکیشن خود در سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید ارایه کرده است. به علاوه، فیسبوک در تلاش است تا این قابلیت را در اختیار کاربران وب و دسکتاپ پیام‌رسان واتس‌اپ قرار دهد.

طبق اعلام وب‌سایت WABetainfo، فیسبوک درحال انجام یک تست داخلی به منظور ارایه قابلیت حالت تاریک برای نسخه وب و دسکتاپ واتس‌اپ است. هم‌چنین، این وب‌سایت تصاویری از حالت تاریک اجرا شده برروی نسخه دسکتاپ و نسخه وب این پیام‌رسان مشهور را منتشر کرده است.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، این قابلیت برروی این اپلیکیشن به خوبی و با ظرافت خاصی اجرا شده است و فقط باید منتظر نسخه نهایی آن بمانیم.

با توجه به انتشار تصاویر و انجام تست‌های داخلی، انتظار می‌رود که این قابلیت به‌زودی در اختیار کاربران نسخه دسکتاپ و وب واتس‌اپ قرار گیرد.

لازم به ذکر بوده که این قابلیت فعلا در دسترس عموم کاربران قرار نگرفته است. بنابراین، گزینه‌ای برای فعال یا غیرفعال کردن آن نیز وجود ندارد. هنگامی که این ویژگی به صورت عمومی منتشر شود، کاربران می‌توانند با استفاده از سوییچ مربوطه، آن را فعال یا غیرفعال کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH