اسمارت‌فون ال‌جی Q51 با دوربین سه‌گانه و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

شرکت ال‌جی از جدیدترین اسمارت‌فون میان‌رده خود با نام Q51 در کره‌جنوبی رونمایی کرد. این دستگاه مشابه مدل پیش‌تر عرضه شده ال‌جی K50s است و منحصرا از طریق 3 اپراتور مخابراتی کره شامل LG Uplus، SK Telecom و KT در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

در قسمت جلویی گوشی شاهد به‌کارگیری یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای شکل جهت استقرار دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هستیم. در قسمت پشتی دستگاه نیز از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. همچنین اسکنر اثرانگشت خازنی و فلاش LED نیز در همین قسمت قرار دارند.

تراشه هلیو P22 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی با قابلیت ارتقاء از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی سایر مشخصات ال‌جی Q51 را تشکیل می‌دهند. ظرفیت باتری گوشی معادل 4000 میلی‌آمپرساعت بوده و این باتری از طریق یک درگاه USB Type-C شارژ می‌شود.

در بخش نرم‌افزاری نیز ال‌جی Q51 از سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری UX 9 کمپانی بهره می‌گیرد. دکمه اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل اسیستنت در سمت چپ بدنه گوشی، NFC و اسپیکرهای استریو سایر امکانات میان‌رده جدید ال‌جی را تشکیل می‌دهند.

ا‌ل‌جی Q51 در رنگ‌های تیتانیومی و سفید یخی و با قیمت‌گذاری 317 هزار وون کره (260 دلار/ 240 یورو) عرضه خواهد شد. هر 3 اپراتور مخابراتی بزرگ کره‌جنوبی از روز 26 فوریه (7 اسفند) فروش این هندست را آغاز خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH