آیفون

شخصیت‌های منفی فیلم‌ها حق استفاده از آیفون‌های اپل را ندارند!

نویسنده و کارگردان فیلم‌های Star Wars: The Last Jedi و Knives Out یعنی رایان جانسون (Rian Johnson) فاش کرد که شخصیت‌های خبیث فیلم‌ها، از گوشی‌های آیفون استفاده نمی‌کنند، زیرا شرکت اپل چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد.

این کارگردان در یوتیوب درباره فیلم سبک جنایی و رازآلود خود به نام Knives Out صحبت می‌کرد. جانسون در این ویدیو درباره صحنه‌ای صحبت می‌کند که در آن یکی از محصولات شرکت اپل نشان داده می‌شود.

وی می‌گوید: “نمی‌دانم که آیا این را بگویم یا خیر؟ نه به این دلیل که مسئله‌ای مضحک و یا چیزی مشابه است، بلکه به این دلیل که احتمالا مشکلاتی را در رابطه با فیلم رازآلود بعدی که باید آن را بنویسم، به وجود خواهد آورد. فراموش کنید، این حقیقت را می‌گویم، بسیار جالب است. شرکت اپل اجازه می‌دهد که گوشی‌های آیفون آن‌ها را در فیلم‌ها استفاده کنید، اما -این موضوع خیلی اساسی است_ اگر فیلم‌های رازآلود را نگاه کرده‌ باشید، می‌بینید که هیچ‌کدام از شخصیت‌های منفی این فیلم‌ها جلو دوربین، از آیفون استفاده نمی‌کنند. هر فیلم‌سازی که در فیلم‌هایش یک شخصیت منفی داشته باشد و قرار باشد که این شخصیت مخفی بماند، می‌خواهد که به دلیل این سخن، من را بکشد.”

چنین شرایطی مختص اپل نیست. شرکت‌ها و شرایط آن‌ها مسئله‌ای محرمانه هستند، اما حداقل سخنانی به میان آمده که می‌گویند شرکت‌های تولیدکننده نوشیدنی‌های غیرالکلی، فیلمی را از فیلم‌سازان درخواست می‌کنند که در آن قوطی نوشیدنی‌های آن‌ها در داخل سطل‌های زباله قرار نداشته باشند.

در صحنه‌ای که جانسون آن را توضیح می‌دهد، جیمی لی کورتیس (Jamie Lee Curtis) در حالی دیده می‌شود که یک گوشی آیفون در دست دارد. این کارگردان قصد دارد تا اشاره کند که شما به‌وضوح می‌توانید ساعت این گوشی را نیز مشاهده کنید.

آیفون

رایان جانسون در ادامه می‌گوید: “همچنین باید تشکر کوچکی نیز از عوامل صحنه کرد. هر ساعتی که بر روی این گوشی نمایش داده شود، می‌دانم که شخصی به آن بسیار توجه کرده و از این قضیه مطمئن شده است. این شخص از من پرسیده که زمان واقعی فیلم‌برداری این صحنه باید چه ساعتی باشد. از تمامی عوامل تولید تشکر می‌کنم.”

رایان جانسون در حال حاضر مشغول نوشتن ادامه فیلم Knives Out است.

2 در مورد “شخصیت‌های منفی فیلم‌ها حق استفاده از آیفون‌های اپل را ندارند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH