معرفی اسمارت‌فونی جدید با قابلیت راه‌اندازی دو سیستم‌عامل‌ به صورت همزمان

اسمارت‌فون‌های ما مجهز به سیستم‌عامل‌هایی هستند که به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن‌ها بارگذاری می‌شوند. امروزه سیستم‌‌عامل‌های اندروید و iOS تنها گزینه‌های پیش روی کاربران به‌شمار می‌روند و این پدیده محدودیت‌های بسیار زیادی را به‌دنبال داشته است. در مقابل، کاربران کامپیوترهای شخصی معمولا گزینه‌های بیش‌تری را در اختیار دارند. در واقع کاربران قادر به نصب و راه‌اندازی 2 سیستم‌عامل مختلف بر روی دستگاه PC خود هستند. بدین‌ترتیب به لطف وجود قابلیت Dual Boot امکان اجرای 2 سیستم‌عامل بر روی 1 دستگاه فراهم می‌شود.

خبر خوب این‌که چنان‌چه مایل به بهره‌مندی از این قابلیت بر روی گجت موبایلی خود هستید؛ در این‌صورت می‌توانید اسمارت‌فون جدیدا عرضه شده توسط شرکت Planet Computers را خریداری نمایید. این اسمارت‌فون جدید Cosmo Communicator نام دارد. کمپانی سازنده ادعا می‌کند که این گجت قادر به راه‌اندازی 2 سیستم‌عامل اندروید و لینوکس خواهد بود. کاربران حتی در صورت تمایل می‌توانند از سیستم‌عامل دبیان (Debian) بر روی اسمارت‌فون خود استفاده کنند.

بدین‌ترتیب کاربران بدون‌نیاز به جایگزین کردن سیستم‌عامل‌ها با یکدیگر قادر به استفاده از قابلیت بوت چندگانه و راه‌اندازی چندین سیستم‌عامل بر روی گجت موبایلی خود خواهند بود. با این‌حال مشخصه منفی چنین قابلیتی این است که کاربران بایستی از نحوه پارتیشن‌بندی حافظه دستگاه و چگونگی دسترسی به منوی بوت اطلاع داشته باشند. چنین وضعیتی یقینا برای کاربران آماتور یا عادی اسمارت‌فون فوق، مشکل‌ساز خواهد بود.

این دستگاه جدید بسیار خلاقانه به‌نظر می‌رسد؛ لذا در صورت تمایل برای بررسی و کسب اطلاعات بیش‌تر آن می‌توانید به وبسایت شرکت Planet Computers مراجعه نمایید. مشتریان با پرداخت مبلغ 665.83 پوند قادر به خریداری این هندست از فروشگاه‌های عرضه‌کننده خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH