پرفروش‌ترین گوشی‌‌ها

آیفون XR در صدر لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان قرار دارد

آیفون 11 را می‌توان نقطه عطفی برای شرکت اپل دانست؛ جانشین آیفون XR حتی عملکردی بهتر از مدل پیشین خود دارد. آخرین گوشی هوشمند اپل در حال تسلط بر فروش‌های جهانی است.

بر اساس آخرین گزارش مؤسسه Counterpoint Research، آیفون 11 با سهم 2.1 درصدی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند توانسته که جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. جایگاه اول نیز متعلق به آیفون XR بوده که 3 درصد از سهم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد. این نکته را باید در نظر گرفت که آیفون XR در سال 2019 نیز در بازارها حضور داشته، اما آیفون 11 از پایان شهریورماه (سپتامبر) در دسترس عموم قرار گرفته است.

جایگاه سوم نیز با سهم 1.8 درصدی در اختیار گلکسی A50 شرکت سامسونگ است. شرکت‌های اپل و سامسونگ سلطه خود را بر لیست 10 گوشی پرفروش تثبیت کرده‌‌اند، به‌طوری‌که تنها گوشی حاضر در رده‌بندی 10 گوشی پرفروش جهان، اوپو A5 است.

اگر به گزارش‌های منطقه‌ای نیز نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که اپل بر بازار گوشی‌های هوشمند آمریکای شمالی حکمرانی کرده و 5 گوشی پرفروش این منطقه را در اختیار داشته که گل سرسبد آن‌ها، آیفون XR است. در اروپا نیز شرکت سامسونگ با گوشی A50 خود حکم‌فرمایی کرده و پس از غول کره‌ای نیز شرکت اپل با آیفون XR و آیفون 11 جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده است.

شرکت اوپو نیز با مدل‌های A5 و A9 خود بر بازار چین تسلط داشته و همچنین با گوشی A5s خود، بیشترین فروش آسیا و اقیانوسیه را نیز به دست آورده است. سامسونگ نیز با گوشی‌های گلکسی A10 و J2 Core هم در آمریکای جنوبی و هم در خاورمیانه و آفریقا حکمرانی می‌کند و همچنین این غول کره‌ای توانسته که در این مناطق، 5 گوشی پرفروش را نیز به خود اختصاص دهد.

پرفروش‌ترین گوشی‌‌ها

جهت اینکه چشم‌اندازی بهتر را از فروش این گوشی‌ها به دست بیاوریم، باید بگوییم که 10 گوشی پرفروش، 15 درصد فروش تمامی گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH