آپدیت گلکسی نوت 10

آپدیت جدید تلفن‌های سری گلکسی نوت 10 باعث بهبود سیستم تشخیص چهره می‌شود

شرکت سامسونگ در تازه‌ترین اقدام خود، آپدیت نرم‌افزاری جدیدی را برای اسمارتفون‌های سری گلکسی نوت 10 در کشور آلمان منتشر کرده است. این بروزرسانی برخی از اصلاحات، مانند بهبود قابلیت فیس آنلاک (سیستم تشخیص چهره برای باز کردن قفل تلفن) و سیستم ژست‌های حرکتی را شامل می‌شود.

آپدیت جدید سامسونگ برای تلفن‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس با شماره نسخه N975FOXM2BTB3 ،N975FXXU2BTB5 و N975FXXU2BTB3 برای کاربران آلمانی پرچمداران سری نوت با حجم 260 مگابایت منتشر شده است. انتظار می‌رود که این آپدیت در روزهای آینده برای کاربران سایر نقاط جهان عرضه شود.

2 در مورد “آپدیت جدید تلفن‌های سری گلکسی نوت 10 باعث بهبود سیستم تشخیص چهره می‌شود”

  1. یک اپدیت بده که صفحه نمایش نوت ۱۰ پلاس را که به صورت پیش فرض سرده مخصوصا تو رنگ سفید رو اصلاح کنه.. ضمنا من نمیدونم چطور سامسونگ و دیسپلی میت ادعای روشنایی ۱۲۰۰ نیت رو در گالکسی نوت ۱۰ پلاس دارند که در بهترین حالت با ارفاق به سختی روشنایی این گوشی ۷۰۰ نیت میشه…. واقعا این بزرگنمایی خنده دار کمپانی ها به خصوص همین سامسونگ دیگه از حد خودش گذشته و متاسفانه مراجع بررسی صفحه نمایش و دوربین مثل دیسپلی میت و DXO هم این دروغ ها را تایید می کنند!!!!! بدون اینکه در عمل صحت داشته باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH