اسمارت‌فون بلک شارک 3 با شانه مکانیکی پاپ‌آپ عرضه خواهد شد

گوشی‌های گیمینگ سری بلک شارک 3 در تاریخ 3 مارس عرضه می‌شوند و با نزدیک شدن به موعد معرفی این هندست‌ها، تصویری واضح‌تر از مشخصات مورد انتظار نمایان می‌شود. جدیدترین تیزر مربوط به اسمارت‌فون بلک شارک 3 پرو نشان می‌دهد که این محصول با یک جفت دکمه مکانیکی شانه‌ای عرضه خواهد شد.

پیش‌تر شاهد به‌کارگیری دکمه‌های شانه‌ای لمسی در گوشی‌های گیمینگ بودیم؛ اما اکنون نخستین باری است که یک کمپانی از ایده مکانیکی بهره می‌گیرد. این دکمه‌ها امکان کنترل مناسب‌تر و بازخورد مطلوب‌تر را فراهم می‌کنند.

شیائومی بلک شارک 3 با دکمه‌های مکانیکی

به‌نظر می‌رسد که این دکمه‌ها در زمان عدم استفاده به‌صورت همتراز با گوشی قرار می‌گیرند و در مواقع لزوم همانند الگوی نمایش داده شده در ویدیوی تصویر عمل می‌کنند. بر اساس پست منتشر شده در حساب‌کاربری رسمی بلک شارک در شبکه اجتماعی Weibo، هر یک از دکمه‌ها دارای طول 21 میلی‌متر و برد پیمایشی 1.5 میلی‌متر خواهند بود. کمپانی ادعا می‌کند که این دکمه‌ها قادر به تحمل 300 هزار حرکت و بیش از یک میلیون کلیک خواهند بود.

هندست‌های سری بلک شارک 3 از نمایشگرهای 120 هرتزی، تراشه اسنپ‌دراگون 865، حداکثر 16 گیگابایت رم و شارژر سریع 65 واتی بهره خواهند برد. ورژن پرو مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است؛ در حالی‌که مدل معمولی احتمالا با یک باتری 4720 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار می‌شود.

هر 2 گوشی با قابلیت شارژ مغناطیسی در قسمت پشتی عرضه می‌شوند. مطابق روال معمول انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به موعد رونمایی هندست‌های سری بلک شارک 3 شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون آن‌ها باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH