اسمارت‌فون سونی S20A با نمایشگر 5.45 اینچی در وبسایت TENAA رویت شد

ظاهرا شرکت سونی بر روی یک گوشی عجیب و غریب کار می‌کند. این هندست مجهز به یک نمایشگر 5.45 اینچی است؛ بنابراین بسیاری از کاربران احتمالا تصور می‌کنند که این هندست یک محصول کامپکت جدید است. با این‌حال ابعاد هندست با چنین فرضیه‌ای مطابقت ندارد.

بر اساس اطلاعات مندرج در وبسایت TENAA، گوشی سونی S20A دارای ابعادی معادل 150.8 در 72.8 در 12.5 میلی‌متر است. برای مقایسه جالب است بدانید که اسمارت‌فون سونی اکسپریا XZ2 کامپکت (با نمایشگر 5 اینچی و نسبت ابعاد 16:9) با ابعاد 135 در 65 در 12.1 میلی‌متری خود بسیار کوچکتر است. نسبت ابعاد کشیده‌تر مدل جدید احتمالا نشان‌دهنده افزایش ارتفاع آن است؛ اما پهنای هندست از وجود حواشی بسیار ضخیم حکایت دارد. این حواشی معمولا در یک هندست ارزان‌قیمت قابل مشاهده هستند.

جالب این‌که ظرفیت باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی گوشی بر اساس استانداردهای سری اکسپریا نسبتا زیاد به‌نظر می‌رسد. اسمارت‌فون اکسپریا XZ کامپکت مجهز به یک باتری 2870 میلی‌آمپرساعتی است. همچنین گوشی اکسپریا 5 نیز از یک باتری 3140 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد. بررسی‌های بانک اطلاعاتی TENAA نشان می‌دهد که اکسپریا 1 II نخستین پرچم‌دار سونی است که از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند.

البته سونی S20A یک گوشی پرچم‌دار نیست و شناسه مذکور صرفا بیانگر نام داخلی این محصول است. با این‌حال این شمای نامگذاری، ذهن کاربران را به سوی جدیدترین پرچم‌داران گلکسی سامسونگ منحرف می‌کند. اما این پدیده صرفا یک تصادف است. شعبه چینی کمپانی تحت‌عنوان “Sony Ericsson Guangzhou” ثبت شده و این موضوع را نیز تائید نموده است.

این کمپانی کماکان به تولید فیچرفون‌های برند SE و برخی هندست‌های اندرویدی ادامه می‌دهد و هندست فوق نیز یکی از آن‌ها است. این گوشی اندرویدی از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند؛ اما نبایستی از آن انتظار بالایی داشته باشیم. به‌عنوان مثال با بررسی گوشی سونی اریکسون S9 متوجه خواهیم شد که این محصول از سیستم‌عامل بسیار قدیمی اندروید Jelly Bean 4.2.2، صفحه‌نمایش 5 اینچی QHD و باتری 1800 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است. با این‌حال وبسایت TENAA هنوز هیچ تصویری از گوشی S20A منتشر نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH