اولین آپدیت نرم‌افزاری سامسونگ گلکسی S10 لایت ضبط ویدیو‌های 4K را ممکن می‌سازد

اولین آپدیت برای نرم‌افزار اسمارتفون سامسونگ گلکسی S10 لایت منتشر شده است که قابلیت‌های جدیدی را برای دوربین این تلفن به ارمغان می‌آورد. با توجه به نام این تلفن، عضو خانواده پرچمدار سری گلکسی S10 برخی از ویژگی‌های هم‌خانواده‌های خود و گلکسی S20 را در اختیار دارد.

از مهم‌ترین پیشرفت‌های نرم‌افزاری در آپدیت جدید گلکسی S10 لایت، فعال شدن حالت فیلمبرداری موسوم به Super Steady است که ویدیو‌هایی با رزولوشن 2160p را ضبط می‌کند. لازم به ذکر است که دوربین اسمارتفون‌های سری سامسونگ گلکسی S20 ویدیو‌ها را با کیفیت 1080p ضبط می‌کند. هرچند، به احتمال زیاد، تنظیمات دوربین این تلفن‌ها نیز با انتشار یک بروزرسانی جدید، تغییر خواهد کرد.

آپدیت گلکسی S10 لایت

از دیگر قابلیت‌های ارایه شده در آپدیت جدید سامسونگ گلکسی S10 لایت، اضافه شدن امکان ضبط ویدیو‌ها با رزولوشن 2160p به همراه نرخ 60 فریم‌برثانیه است. طبق بررسی‌های اولیه ما از این تلفن، هندست سامسونگ از لحاظ فنی نیز می‌توانست در این حالت فیلمبرداری کند. اسمارتفون کره‌ای‌ها در تنظیمات پیش‌فرض فقط با نرخ 30 فریم‌برثانیه می‌توانست ویدیوها را با رزولوشن 2160p ضبط کند.

علاوه‌بر تمامی موارد مطرح شده، کیفیت تصویر و پایداری نرم‌افزار دوربین هم بهبود یافته است. هم‌چنین، پس از نصب آپدیت مذکور، سرعت باز شدن قفل تلفن توسط سنسور اثرانگشت بیشتر و ثبات نرم‌افزار آن بهتر شده است.

این آپدیت با شماره نسخه G770FXXU2ATB2 به همراه پچ امنیتی 1 فوریه با حجم 416 مگابایت برای کاربران تلفن‌های گلکسی S10 لایت عرضه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH